2018/05/05

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 7 22-3-2018 Thursday (Tallinn, Estonia)



Revelton Suites Tallinn (Tallinn 塔林) >  Russalka Memorial (青銅天使像Russalka)  > Jägala waterfall  39.2km (38m) > Sikupilli Prisma (搵廁所順便買嘢) > Revelton Suites Tallinn > Lunch@ Olde Hansa > Tallinn Town Hall Square(塔林市政廳 Raekoja plats) > Paeapteek市政廳藥局 > Revelton Suites Tallinn

今日我哋主要係要揸一陣車去睇青銅天使像Russalka同埋一條瀑布,其實係條瀑布再揸遠少少就有個國家公園 - Lahemaa National Park 拉赫馬國家公園 (Blog講下),不過我哋研究過我哋去嘅呢段時間應該係無嘢睇,所以就無去。
我哋食完呢個腸蛋公仔麵早餐就出發,今日都係天陰陰咁,又係好凍。第一個景點我哋就來到近波羅的海嘅沙灘,附近有一個青銅天使像Russalka,呢一個像係為咗悼念係1893年觸礁沉沒嘅俄國裝甲艦艇美人魚號 (Russalka)而建嘅青銅天使像Russalka,呢個像係由愛沙尼亞雕刻家Amandus Adamason 1902年嘅作品。不過由於天氣嘅關係睇落就唔係幾靚咁,影完相我哋又行近個沙灘到睇下同影下相,不過好大風,所以我哋又要極速咁返上車。
跟住我哋就去呢個Jägala waterfall,呢條瀑布都幾多人睇個喎,我哋到嘅時候又有一班人到,走嘅時候又有,重有啲人行咗入去個樹木入面添。
呢條瀑布,我哋去到嘅時候得中間個一到就有流水嘅,其餘都係結晒冰~~~不過睇返人哋啲Blog,應該唔可以行到咁近去影相,所以我哋有另類嘅體驗。
睇完呢條瀑布,我哋就返去住宿,但係要去搵個廁所先,途經一間超市就入去方個便先。入去個超市到睇下有咩食才可以買返去整來食,不過聽日同後日,我哋都係住酒店,所以無得自己煮嘢食,只可以買早餐。見到啲麵包又幾正,我哋就買咗幾個做聽朝早餐,點知收錢個亞嬸亂咁收錢,同佢講收錯錢,佢就表現唔好嘅表情,又手指指咁,我哋估應該係去另外一邊搞退錢,就係咁我哋行來行去先搵到個Counter退錢,搞咗我哋成半個鐘,如果係一兩蚊我哋到算,個麵包係收多咗成十蚊有多
搞完一輪,我哋就返去Apartment到放低架車,然後去市中心到食Lunch。我哋Lunch就去呢個Olde Hansa食下呢個傳統愛沙尼亞菜,入去之前有個職員俾咗一個舊錢幣俾我哋,佢話係舊時愛沙尼亞嘅貨幣。如果入去食嘢嘅話,Show俾職員睇,就會送我哋每人一杯地道嘅飲品。
呢一間Olde Hansa入面嘅裝飾都幾古舊,我哋就叫咗一個肉湯、鴨腿、三文魚同埋一杯Honey Beer。個鴨腿都整得幾淋下,重要無泥臭味,而個三文魚都ok,啲伴碟都幾好食。佢哋送個杯地道嘅飲品有啲藥材味,味道有啲啲怪怪哋,但係飲飲下又覺得幾好味,而杯Honey Beer就真係幾好飲,易入口甜甜哋,唔覺係飲緊啤酒。
食完我哋就去附近嘅市廣場嘅舖頭睇下嘢,又參觀下全愛沙尼亞以至全歐洲最古老的藥局之一嘅Paeapteek市政廳藥局,入面有擺放咗舊時啲藥出來俾人睇,同埋呢間藥局重係運作緊有賣藥架。行到差不多,我哋就返去Apartment到休息,因為出面好凍,所以都唔係幾想係出面到逗留咁耐~~~
今日嘅晚餐係自己整,因為我哋要食咗啲唔擺得嘅食物佢先~~~
聽日我哋就向返去波蘭方向走啦….

其實塔林除咗舊城入面嘅景點,如果係自駕都可以去附近嘅景點睇下架,可以參考下呢個Blog,佢有講到其他嘅景點。

:
Name: Revelton Suites Tallinn   (studio apartment)
Address: EHA 6 Tallinn City-Centre 10137 Tallinn Estonia    Phone: +372 5858 5797
GPS: 59.43414, 24.72777 (N 059° 26.049, E 24° 43.667)
Price: €60   Parking: Free

腸蛋公仔麵
Russalka Memorial (青銅天使像Russalka
波羅的海
大家見唔見到出面個海有幾大浪呢?
Jägala waterfall
條瀑布大部份已經結晒冰
行呢條樓梯要非常小心,因為成條樓梯都舖滿晒雪
得返中間個到係有水流,啲水係啡色
途經超市去方便下先
外國買生果都唔係平
啲麵包好吸引
Lunch@ Olde Hansa
Honey Beer
唔係講少甜甜哋真係幾好飲
呢一杯就係送嘅飲品
啲枱凳都有啲中古嘅風格
鴨腿
三文魚
呢到係....
廁所來架,都好有特色
埋單
食完去附近嘅商舖行下
Tallinn Town Hall Square
(塔林市政廳 Raekoja plats)
啲櫃入面擺放咗好多舊時嘅藥
藥局下面有一間二手舖頭,入面有好多舊嘢買
晚餐

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...