2018/05/01

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 5 20-3-2018 Tuesday (Riga, Latvia)


Vilnius 維爾紐斯 (Lithuania 立陶宛) > Riga 里加 (Latvia 拉脫維亞)      288km (3h46m)

Vilnius > 希奧利艾教堂Cathedral of Šiauliai (Parking: 55.932748, 23.318674)   214km(2h32m)
> 十字架山Hill of Crosses(立陶宛語:Kryžių kalnas)(Parking: 56.017783, 23.419395)11.4km(13m) >  Riga Old Town > Lunch@McDonald > Rupniecibas Boutique Apartment > 裡加聖雅各伯主教座堂 Rīgas Svētā Jēkaba Romas katoļu katedrāle > The Three Brothers (三兄弟之屋) > Dome Square (市政廳廣場 Ratslaukums) > The Powder Tower (火藥庫塔樓 Pulvera) > Livu Square & Cat’s House(利維廣場和貓宅) >  St. Peter’s Church (Svētā Pētera baznīca) (聖彼得大教堂) > The House of Blackheads (黑頭宮) > Galerija Centrs > Riga Central Market里加中央市場 > Stockmann > Shopping Center Origo > Dinner@ Garden Restaurant >自由紀念碑 Freedom Monument > Rupniecibas Boutique Apartment


今日我哋就會去立陶宛,順道去睇埋呢個希奧利艾教堂Cathedral of Šiauliai同埋十字架山Hill of Crosses,就會驅車去Riga
今朝我哋就自己整早餐食,食福字麵加炸菜同脆邊太陽蛋。食完我哋就出發喇,今朝係呢個維爾紐斯市中心天氣都唔錯,不過去到呢個希奧利艾教堂Cathedral of Šiauliai個時天陰陰重要落埋雪添~~~

Šiauliai Cathedral of St. apostles Peter and Paul原建於1445年,為木建教堂。至17世紀改建為聖使徒彼得和保羅教堂,在1997年,教宗約望保祿二世訪問後,改名為大教堂。建築特色為典型的文藝復興時期作品,最特別之處是教堂的大鐘安裝於外觀塔。這類大鐘在立陶宛非常罕見。二戰時期,1944年,教堂被嚴重摧毀,一直重建,現在優雅地矗立於希奧利艾市中心。

睇完呢個我哋就向十字架山Hill of Crosses出發,去到呢個十字架山,佢有個停車場係到。見到佢有收費嘅價錢,不過我哋今日來應該係唔洗收錢,可能係淡季關係都唔定。
天陰陰又好似想落雨咁,我哋就快快咁參觀下呢個十字架山。話時話,其實有無人知究竟呢個山有幾多十字架係到。我哋睇睇下重落埋雪添,重好大風,所以我哋就即刻撤退喇。
睇完呢個,我哋就向拉脫維亞進發,我哋點幾就到,就開始搵嘢食,但係有得泊車嘅食店搵唔到,淨係得麥當當,所以我哋又食佢喇。
食完我哋就去今晚嘅住宿到先,呢一間住宿其實同景點都有成20分鐘腳程,不過見佢幾靚就Book佢啦。呢間Apartment有得免費泊車,車就泊係隔離。間Apartment都幾大,不過個廳對出就係行人路,但係就無窗簾遮住,無咩私隱。但係呢一間Apartment入面嘅佈置都幾靚。
放好晒啲嘢休息咗一陣就出去市中心到睇嘢,今日天氣就唔係幾理想,成日都陰天,重要幾凍添,搞到想快快睇完就返去。
我哋一路行一路睇,行行下重要落雪添啊。由於啲雪越落越大,又大風又凍,我哋都係快快睇市中心啲景點,影完相就行。之後,我哋就搵下附近有無商場可以入去休息下同埋去下廁所,係呢到都有一兩個商場,入面有暖氣可以暖返下。廁所都係要俾錢嘅,入錢就可以入去。不過啲人都係唔會俾,因為佢哋等啲人出來就入去,所以都係唔洗俾錢嘅,不過呢一種方法只可以用係啲無人看管同埋唔係入閘式嘅廁所先得。
我哋係呢個商場休息咗一陣就繼續行程,去個中央市場,不過我哋去到個時有啲檔口已經開始收檔。呢個中央市場其實係一個街市,不過我之前搵資料話可以係呢到食嘢,不過我哋就唔多覺有得食,但係入面其實都幾多嘢買。
我哋一路睇嘢一路都有留意有邊一間可以食晚餐嘅餐廳,附近幾個商場都有睇過又無啱心水。最後就去咗市中心一間餐廳食,啲嘢食就一般啦,不過價錢就唔係幾平,可能係市中心關係呱。之後行返去Apartment個時都幾凍下,係越行越凍~~~
聽日我哋就會去愛沙尼亞,即係今次旅程嘅最高點,之後就會向波蘭方向返去。



:
Name: Rupniecibas Boutique Apartment  (One-Bedroom Apartment)
Address: 16 Rūpniecības iela 2 Rīga LV-1010 Latvia      Phone: +371 27 733 992 (Irina Neimaere)
GPS: 56.960708, 24.10353 (N 056° 57.643, E 24° 6.212)
Price: €74 Parking: Free 



早餐
希奧利艾教堂Cathedral of Šiauliai
十字架山Hill of Crosses
呢到真係唔知有幾多個十字架
進入拉脫維亞
麥當當Lunch
Apartment
Apartment都幾大同幾靚
出去行下先
行行下落雪
火藥庫塔樓 Pulvera
Cat’s House貓宅 
The House of Blackheads (黑頭宮

Galerija Centrs
Riga Central Market里加中央市場
入面都幾多嘢嗎買
呢隻海鷗唔驚人
Shopping Center Origo
車站
Dinner@ Garden Restaurant
自由紀念碑 Freedom Monument

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...