2018/05/05

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 6 21-3-2018 Wednesday (Tallinn, Estonia)


Riga 里加 (Latvia 拉脫維亞) > Sigulda (錫古爾達) > Tallinn 塔林 (Estonia 愛沙尼亞)  308km (4h6m)

Riga > Sigulda (錫古爾達)             58.6 km(1h6m)
New Sigulda Castle (57.165381, 24.850126)/ Sigulda Medieval Castle(錫古爾達新城堡和中世紀城堡遺址 Siguldas jauna pils & Siguldas viduslaiku pils)
Turaida Castle(圖瑞達城堡Turaidas pils)
(Parking: 57.186383, 24.845260)



Tallinn 塔林市內遊
Revelton Suites Tallinn > 赫爾曼塔 Pikk Hermann > 塔林亞歷山大·涅夫斯基主教座堂 Aleksander Nevski katedraal > 座堂山城堡 Toompea loss > Kohtuotsa viewing platform > Long Leg Street(長腿街PIKK JALG) > Kompressor > Börsi Passage (The Passage of History) > Great Coastal Gate and Fat Margaret's Tower 大沿海門及瑪格麗特堡壘 > Tallinn Town Hall Square(塔林市政廳 Raekoja plats) > Viru Street > The Viru Gates (維魯之門 Viru värav> Kaubahalli Rimi super > Freedom Square > Kiek in de Kök Museum and Bastion Tunnels > Revelton Suites Tallinn


今日我哋就會上去愛沙尼亞塔林,車程都幾長下,所以又係要早出發,其實基本上日日都要早出發。我哋今朝就食麵包做早餐,啲麵包係尋日行超市個時買嘅。
我哋未夠8點就出發啦,係離開呢個拉脫維亞之前我哋會去睇兩個城堡遺跡,車程大概1個鐘到就到。第一個要睇嘅係Sigulda Medieval Castle(錫古爾達新城堡和中世紀城堡遺址 Siguldas jauna pils & Siguldas viduslaiku pils),我哋去到個時唔知係唔係早嘅關係,無咩人係到。
後來入到去嘅時候就話電力問題,所以就唔收入場費,其實我哋覺得有電同無電都係一樣,因為個遺跡基本上係唔洗用電嘅,慳返EUR$4。呢個遺跡好快就睇完,跟住我哋就去另外一個城堡,其實呢到有三座城堡係到,有兩座就比較近,另外一座就同呢兩座遠咗少少。
去呢個Turaida Castle(圖瑞達城堡Turaidas pils),其實都係5分鐘車程就到,車要停係出面停車場。呢個城堡入場費係要EUR$6,入去第一件事就係去廁所,因為頭先個城堡無電,唔收入場費,所以無得用廁所。
去完廁所就要行一段路仔去到呢個城堡,今日天氣非常之好,所以影相好靚。呢個Turaida Castle多嘢睇過Sigulda Medieval Castle,我哋睇完都差不多成11點先出發去愛沙尼亞。
我哋又係邊向塔林進發,邊搵食。去到一個油站見到有一間食漢堡包嘅叫Hesburger,其實呢一間漢堡包店都見過有一兩次,今日就去試下先。叫咗一個牛一個雞,個雞包比麥當當嘅好食,薯條都係,不過就無茄汁點薯條。
去到塔林,我哋去咗ApartmentCheckin先,呢一間雖然係Apartment,但係管理好似酒店咁樣。呢一間Apartment,我哋會連住兩日嘅,呢一間Apartment就唔係好大間,但係佈置得幾靚下。間Apartment離市中心大概10-15分鐘腳程,有免費泊車。
我哋放好行李休息咗一陣就去市中心到參觀喇,來到塔林都依然係咁凍,凍到雙手都唔想攞出來。我哋都係一路行一路睇下有無啱心水嘅餐廳可以食晚餐,睇咗幾個景點之後,我哋就去食下下午茶。呢到有一間超高人氣的Pancake店叫Kompressor,我哋入到去基本上就無人招呼,自己搵位,然後去收銀機到點嘢食~~~我哋叫咗一份 Pancake 試下,開頭食就無咩特別,食食下又覺得幾好食,係啲芝士越食越好味。食完我哋就繼續去睇埋市中心嘅景點,不過下午嘅天色就唔係幾好,都係天陰咁。我哋行行下見到有超市就入去睇下有咩食啱,可以今晚煮來食都得,順便睇下聽朝早餐食咩。不過頭先啱啱食完件Pancake我哋又唔覺得肚餓,所以都係一路睇下有無啱心水嘅嘢食,又上網睇下有無好餐廳係附近。最後,我哋係超市到買咗啲嘢食,準備今晚自己煮來食,之後就返去Apartment到。今日都真係幾凍,部相機凍到突然無電,通常係好凍嘅環境先會出現呢啲情況。
返到去整嘢食,今日又可以洗衫,因為有洗衣機,不過就無乾衣機。聽日就繼續係Tallinn到遊覽,會揸車去睇下一個瀑布。

:
Name: Revelton Suites Tallinn   (studio apartment)
Address: EHA 6 Tallinn City-Centre 10137 Tallinn Estonia       Phone: +372 5858 5797
GPS: 59.43414, 24.72777 (N 059° 26.049, E 24° 43.667)
Price: €60 Parking: Free

麵包早餐,啲麵包真係幾好食
Sigulda Medieval Castle
(錫古爾達新城堡和中世紀城堡遺址 Siguldas jauna pils & Siguldas viduslaiku pils) 




Turaida Castle(圖瑞達城堡Turaidas pils)

影快相機,沿路都幾多,不過之前會有個警告牌話會影快相嘅
呢個就係我哋今次自駕嘅裝備喇
Hesburger食漢堡包

包就唔係好大個,但味道都幾好
手指指點餐
Revelton Suites Tallinn
studio apartment
全白色裝飾同傢俬
連個煲水都係白色,死未
留意下個洗衣機,我哋住咗好多間都係呢一種薄身款,應該係慳位,但係其實就唔洗得多衫
出面啲流水都凍到結咗冰
出面真係幾凍

座堂山城堡 Toompea loss
塔林亞歷山大·涅夫斯基主教座堂 
Aleksander Nevski katedraal
Kohtuotsa viewing platform
可惜天氣唔係幾好
Kompressor
Pancake
呢間其實係廁所
Börsi Passage 
(The Passage of History)
啲歷史已經被冰封了
Tallinn Town Hall Square
(塔林市政廳 Raekoja plats)
Olde Hansa 
可以係呢一間中古世紀裝飾嘅餐廳到食傳統愛沙尼亞菜
呢一間我都唔知係咩,見到有啲導賞團企咗係前面介紹咪影低囉
Great Coastal Gate and Fat Margaret's Tower 大沿海門及瑪格麗特堡壘
Viru Street
The Viru Gates
Freedom Square
Kiek in de Kök Museum and Bastion Tunnels
自製晚餐
Local Beer

5 則留言:

  1. 住宿很好﹗在酒店網訂的﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. Booking.com 訂㗎,呢一間都幾靚仔...

      刪除
    2. 間間都好靚仔啊!治安好嗎?

      刪除
    3. 又無咩問題喎,唔多覺有啲特別不安嘅感覺

      刪除

來到留返句說話先走啦...