2017/11/25

2017 日本山陰山陽自駕之旅 Day 8

Day 8 12/8/2017 星期六

廣島  > 本通紙屋町 > イオンモール広島府中 Aeon Mall > 廣島機場

今日嘅主要行程就係行街Shopping最後沖廁,呢間酒店嘅早餐都OK喎,好多嘢揀。我哋食完早餐就Checkout放低咗件行李係酒店,然後去附近嘅本通紙屋町到行下。
我哋朝早就行呢個本通嘅 Parco,不過就好多店舖都未開,但係團友都有收穫。
行到大概1100到我哋就返去攞行李攞埋架車揸去イオンモール広島府中 Aeon Mall,大概12點到到咗,先搵咗嘢食先。原來呢個イオンモール広島府中 Aeon Mall多嘢睇好多,食嘢都多。不過呢到間間食店都要排隊,咁我哋唯有係Food Court到食喇。個Food Court到重有燒牛排食,家下諗返應該食個一間,同埋個價錢都幾抵下。最後我哋係食咗海鮮丼。
食完嘢淨返一個鐘行下呢個Aeon Mall,團友們最後都有收穫。
之後就揸車去機場,原本就諗住行呢個一般道路嘅,但係就好塞車,所以中途就上咗去呢個有料道路,最後我哋就1545先到咗還車間公司,係還車前就入咗油,其實之前已經入咗一次架啦。
呢間 Toyota-rent-a-car 又係要Check下你有無入到油,要睇下你入油個張收據,唔知係唔係家下D人無入滿油就還車,所以就Check得咁緊!!
之後就座租車公司嘅車去機場,去到機場將頭先買嘅嘢放返入個喼到就Checkin!!呢個廣島機場,原來買嘢嘅舖頭全部係晒出面,入面係無嘢買嘅,重諗住係入面最後沖廁添~~
我哋係入面搵咗間食麵嘅食咗D嘢,叫做當係Dinner啦,因為HK Express唔會有嘢食架嗎~~
呢一班機都幾準時起飛,不過我就好眼瞓土瞓到差不多落機先醒,可能呢個Trip比較夜瞓呱,所以都幾攰下!!
返到香港架機就不停咁兜圈,可能係機場無機位降落都唔定又或者係廉航個Priority 係最低,要讓位比其他航空公司先,原先係2035降落,最後要2050先降落到,重要搭接駁巴士添~~
入到入境大堂,有好多外國旅客喎,唔怪得之無機位降落啦,重有今日機場都好多人喎!!
之後就係等行李喇,呢幾次去日本都係坐HK Express,佢D行李係例Delay,今次就等咗成個鐘先攞到行李,差不多成10點半先攞到!!返到屋企到成11點幾啦~~~
呢個Trip好似無咩景點咁,可能中間打咗個風,搞到大景點無得睇,因為個日都幾多景點睇架!!睇來有機會可能又會再去多一次呢到附近都唔定 !!


イオンモール広島府中 Aeon Mall MC: 22 195 848*32
イオンモール広島祇園 Aeon Mall MC: 22 370 770*33 遠離市中心
ゆめタウン広島 YOUME TOWN MC: 22 130 688*67 買嘢

酒店早餐都幾豐富
最後沖廁
轉個眼就去咗イオンモール広島府中 Aeon Mall到食Lunch
還車前入滿油先
廣島機場
機場沖廁位原來係海關出面
食返個典那就上機啦
HK Express行李永遠都係Delay

~~~完‧多謝來訪~~~

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...