2017/11/19

2017 日本山陰山陽自駕之旅 Day 1

Day 1 5/8/2017 星期六
香港 > 廣島 >小谷 SA > 島根県出雲市
小谷 SA
日本〒739-2121 Hiroshima-ken, Higashihiroshima-shi, 高屋町小谷
今日主要係搭飛機同埋揸車去目的地出雲,原先係諗住一路玩上去。不過,一開始由廣島搵住宿就發現好多酒店都無晒房,有嘅都好貴,咁一路搵就搵到出雲個價錢就合理D,所以一落機就揸去出雲。
出發時啱啱又有個颱風打去日本,係九州下面打上去,預測路徑係會打去中国,當然希望佢唔好影響我哋個行程啦。

T2到食咗個早餐就去 Checkin 喇,原來係T2到都可以入閘個喎,之前一路到係以為要返過去T1個邊先可以過海關嘅添~~~

HK Express 呢班機遲咗成半個鐘先起飛,又遲咗成半個鐘先到,之前搭個D遲咗起飛都會係預定時間到達目的地,不過今次就無。

到咗廣島機場,用咗唔洗半個鐘就出咗海關同埋攞埋行李,之後就去攞車。廣島機場攞車Counter係要去返國內線到嘅,不過個個Counter到只係登記完車你去租車公司到攞車。

今次係經 Toyota-rent-a-car 租車,因為有八折(經香港或者台灣嘅Toyota-rent-a-car就會有八折),又可以揀指定車輛,因為今次我哋4個人,所以就要一架可以放到最少3件大行李嘅車。今次租咗Sienta HV,佢個車尾箱又真係幾大下。

搞好晒D嘢都成差不多1730先出發,目的地係出雲,要行153km,所以就要行有料道路。平時我就一定係無料架啦,所以都租埋呢個ETC。出發時個GPS預計8點到到達,行咗無耐有個分叉路入錯咗,重要係無得返轉頭,再加上有架大車係後面,所以就迫住要行上去啦。呢D有料道路真係無咩位可以返轉頭,行到一個SA,見都差不多1800就順便食埋嘢先繼續行程喇。

食完繼續行,見到有個路口,於是駛咗落去等GPS再搵過條路行。最後,我哋係2030先到出雲,途經兩間超市,我哋就入去買咗D水同生果。之後成差不多2100先到酒店,酒店個停車場又滿咗,又要泊去其他地方,聽日就正式呢個日本山陰山陽自駕之旅。

宿: スーパーホテル出雲駅前 (Parking MC: 134 361 720*82)




SA食埋Dinner先繼續行程
超市買咗D水同生果
開餐

2 則留言:

來到留返句說話先走啦...