2017/11/25

2017 日本山陰山陽自駕之旅 Day 6

Day 6 10/8/2017 星期四
倉敷広島尾道市千光寺公園 > 千光寺 > 貓の小道 > 宮島コーラルホテル > Late Lunch@ Yakigaki-no-Hayashi 焼がきのはやし > 宮島夜遊 > 宮島鳥居 > 宮島表參道 > Dinner@みやじまぐち・お食事処 > 宮島コーラルホテル
宿: 宮島コーラルホテル (MC: 103 501 805*78)

今日我哋要早出發,所以就早咗起身食早餐,呢一間 DormyInn嘅早餐有D流流哋,無咩嘢食!!
我哋未夠8點就出發,第一個景點就係去呢個広島尾道市千光寺公園,揸咗差不多兩個鐘頭先到,去到都係泊係佢哋個停車場入面。
今日又係好熱好焗,所以又係行到成身汗,講開又講,其實我好少呢D時間來日本,通常都係10月或者3-5月呢D時間。呢個市千光寺公園又無咩特別,。不過行到去呢個千光寺就出現返D人氣啦,呢間千光寺都幾特別,入面都幾彿像放咗係到。再行埋條貓の小道又唔見有喵星人出現,只係見到有一隻攤咗係地到,唔知係唔係熱得滯,全部去咗嘆冷氣。但係條貓の小道就幾特別,整咗好多貓腳印係到。
之後諗住去食Lunch個時,差不多11點幾啦,原先諗住去一間人氣排隊拉麵店到食。11點幾已經有人係到排隊,不過因為大熱嘅關係,有團友唔想係到排隊同埋食拉麵,所以最後我哋就走人。之後我哋就搭返呢個吊車上返去千光寺公園,搭呢個吊車時都幾多人上去呢個千光寺公園。我哋行埋呢個恋人の広場就走人,不過呢個恋人の広場都唔知睇咩。

我哋沿路一路行一路睇下有無食店,不過都係搵唔到。大概3點幾到就到咗酒店,Checkin完就入去宮島到搵食。我哋搵咗一間食蠔嘅食店Yakigaki-no-Hayashi 焼がきのはやし。叫咗生蠔、燒蠔、蠔仔飯、蠔仔烏冬同埋蠔仔喬麥麵,全部都好好食,唔知係唔係肚餓嘅關係呢?
食完我哋就行下呢條表參道,其實都係一條商店街,呢到唔係好多間有得試食,唔知點解見到唔係日本人嘅人佢哋都好似無咩表情,重要試食嘅嘢係佢哋自己俾,但係呢又唔會俾我哋試個喎~~~可能呢到已經俾香港人去到爛咗,知道我哋食多過買,所以就唔俾我哋試食都唔定。
沿路行去呢個鳥居,今日呢個時間係退潮嘅時間,所以我哋可以行落去近距離睇下呢個鳥居,聽日我哋都會再來,就係睇下呢個潮漲個時係咩樣喇。
我哋係到座住睇日落,個天有D雲,唔係就會更正,我哋一路等到日落先走人。呢個鳥居都幾多外國人來睇個喎,重有都幾多人係到等睇日落~~~
我哋最後就係搭2000班船出返去宮島口,之後就係碼頭附近搵咗一間食店食晚餐。食完返酒店到食埋D生果,聽日我哋又會再入去呢個宮島睇水漲嘅鳥居同埋睇埋神社返到去酒店D



千光寺公園 MC: 48 248 837睇風景
貓の小道公園頂的這條小路
恋人の広場
千光寺公園最高處欣賞尾道市內景色
千光寺山覽車 可以坐纜車到出腳再上返山頂  

壹番館食尾道拉麵 泊尾道市役所停車場 MC: 48 249 628*11 (Tel. 0848-38-9111 ) 市内中心部の駐車場
世羅高原農場 MC: 257 860 439*60 睇向日葵 有時間先去


呢一間 DormyInn嘅早餐有D流流哋,無咩嘢食!!
尾道市千光寺公園停車場
有隻喵瞓係路旁
唔知咩廣場
 千光寺
又有一隻喵瞓係路旁
貓の小道
本來諗住係呢到食Lunch,未到食Lunch時間已經排晒隊
日本都有真珠奶茶買
搭纜車上返去
行到熱熱哋飲返杯冰先
宮島コーラルホテル 
間房唔係好大
搭船入宮島


近住碼頭個到有好多鹿
Late Lunch@ Yakigaki-no-Hayashi 焼がきのはやし
D蠔都幾好味
表參道
宮島鳥居 


近距離睇宮島鳥居 
行行下見到有冰飲,又買來飲
日落時的宮島鳥居
黑夜時的宮島鳥居
Dinner@みやじまぐち・お食事処
食埋D桃先

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...