2017/11/25

2017 日本山陰山陽自駕之旅 Day 7

Day 7 11/8/2017 星期五
宮島嚴島神社 > 宮島表參道 > 宮島鳥居みやじま華屋敷食燒蠔 > Aeon Mall Hiroshima Gion イオンモール広島祇園 >  Lunch@麦とろ物語 > ホテル法華クラブ広島 > 原子彈爆炸圓頂屋 (原爆ドーム) > Tokyu Hands 東急ハンズ広島店 > Dinner@ Bakudanya 廣島つけ麺本舗 ばくだん屋 新天地店 > ホテル法華クラブ広島
宿: ホテル法華クラブ広島 (MC: 22 190 426*58)

今日食完酒店個簡單早餐就CheckoutD行李放咗上車到,再入去宮島到睇水漲嘅鳥居,架車就泊咗係酒店到。
原來日頭都幾多遊客入去宮島個喎,班船同尋日比多好多人,重有好多旅行團入去添呀。外國人重多過尋日,我哋入到去個時個鳥居已經浸住咗,之後我哋就入去睇埋呢個嚴島神社,呢個嚴島神社非常之多人參觀。
睇完我哋就去呢個表參道商店街到買嘢同埋食燒蠔,呢到D燒蠔真係幾好食。之後就出返去攞車揸去廣島嘅Aeon Mall Hiroshima Gion イオンモール広島祇園,因為我哋都未叫做食Lunch,所以第一件事就係去食Lunch,唔知點解都成點喇,都咁多人食嘢嘅,有D重要排隊添~~~食完行咗一陣,呢個Aeon Mall無咩嘢睇嘅~~
然後我哋就去咗酒店Checkin,去到嘅時候酒店話佢哋個停車場Full咗,要泊去契約停車場,大家都係¥1300。不過契約停車場抵D,因為係以24小時計,所以可以泊到下午4點幾,但係酒店就只可以泊到11:00
之後就行去睇呢個原子彈爆炸圓頂屋,我哋去到個時啱啱好個天幾靚,我哋影咗好多相同係呢到睇咗幾耐,重見到有人Set晒腳架係到影添呀。呢個景點都幾多人來睇,特別係外國人,上次去長崎個時又係好多外國人睇D原爆嘅嘢。

之後我哋就去行街,咁啱我哋行行下想去Toykohand睇下嘢,就問下一個日本婆娑,點知佢非常熱心話要帶埋我哋去,因為佢話佢都係行去個邊。其實我哋想自己慢慢一路行一路睇,不過唔好意思推佢。睇完就行去本通個邊,廣島呢到都幾多嘢睇,我哋就求其搵咗一間食沾麵嘅食晚餐,又幾好食喎
大家都行到好攰,聽日就要返香港啦,時間真係過得快!!



広島平和記念資料館 MC: 22 189 530*38 (Parking MC: 22 189 434*25)

酒店簡單早餐
日頭多好多人入去
水漲時的宮島鳥居
宮島神社
D人會儲神社D印,D師傅會係本簿到提筆
臨走前又食下蠔
 Lunch@Aeon Mall Hiroshima Gion イオンモール広島祇園麦とろ物語
ホテル法華クラブ広島
房比較細間
原子彈爆炸圓頂屋 (原爆ドーム)

Dinner@ Bakudanya 廣島つけ麺本舗 ばくだん屋 新天地店
D炸蠔同D麵都幾好食

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...