2014/08/08

二零一四年麗江香格里拉德欽之旅 第五天

二零一四年麗江香格里拉德欽之旅 第五天

獨克宗古城 > 納帕海 > Lunch@奔子欄 > 金沙江月亮灣 > 白茫山口 > 濃霧頂 > 德欽 > 飛來寺觀景台 > 梅里雪山

今日我哋就會去呢個飛來寺個邊,約咗司機9點都係遲到。我哋第一個景點就係去呢個納帕海,司機又車我哋去呢個騎馬仔,重要成三舊幾水一個人。之前係網上面都有睇過有人介紹係呢個納帕海到騎馬,不過我哋只係想係高位到影張相咋~~所以最後我哋都係無玩到,繼續旅程,途經一個位,可以望到呢個納帕海,就叫司機停埋一邊俾我哋影相。

之後就長車程,去到呢個奔子欄就食過Lunch先~~
食完就繼續行程啦,途經一個位,應該係入去呢個飛來寺嘅主要幹道。又要買票,呢張票就係$150,有三個景點,包括金沙江月亮灣、濃霧頂同飛來寺觀景台,都幾貴~~~
買完隔離就係呢個金沙江月亮灣,都幾靚仔,影咗好耐相,司機係到吹我哋~~~之後就去到呢個濃霧頂,可以遠望飛來寺觀景台。之後就去到我哋間酒店,酒店對正呢個梅里雪山,正~~不過入面嘅設備就好殘舊,唔係好得。Checkin個時遇到有幾個係珠海自駕到來嘅人,佢哋最終係會去到呢個西藏,真係正~~
我哋去到咁啱日落,又係到影下相,然後就食晚餐~~
今晚早瞓,因為聽日要睇呢個日出~~~



2 則留言:

  1. Beautiful night sky with lots of stars.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個到光害少所以睇到唔少嘅星星

      刪除

來到留返句說話先走啦...