2014/08/05

二零一四年麗江香格里拉德欽之旅 第二天

二零一四年麗江香格里拉德欽之旅 第二天

麗江大研古城一天遊

五一街、四方街、酒吧街、大水車、東大街、七一街、木府、萬古樓

Lunch @ 嘮叨坊私房菜
Dinner @ 大石橋美食城

今日係麗江古成入面四處行~~~睇到麗江最繁忙嘅街道 - 五一街、七一街、四方街、酒吧街同東大街,呢幾條街由中午開始一直都係咁多人~~重要越夜越多人...
Lunch 係呢個嘮叨坊私房菜係大石橋附近,呢一間嘢真係好抵食,所以之後我哋都有返啅...
Dinner 係呢個大石橋美食城,呢到真係好睇唔好食,D嘢食又貴又細碟~~
萬古城我哋無入去到睇,因為佢門口寫住收費要$80,咁貴...所以無入到去,後來睇返應該係$15到嘅,唔知係唔係又係加咗價呢 ?
之後就去咗附近嘅一間 Cafe 到齋座睇景~~

我哋又試咗呢到嘅花餅,又幾好味喎~~又買咗耗牛乾食~~~
行完就返去休息,因為聽日就會開始呢個四日三夜嘅香格里拉德欽之旅。我哋係包車去玩嘅,由客棧老闆代搵~~~每日$800,其實都幾貴,我個朋友六年前就係$300包一架私家車(家下要$650),六年後我諗應該係咁價錢呱~~~







2 則留言:

來到留返句說話先走啦...