2014/08/12

二零一四年麗江香格里拉德欽之旅 第九天

二零一四年麗江香格里拉德欽之旅 第九天

麗江大研古城 > 束河古鎮 > 白沙壁畫 > 束河古鎮 > 麗江大研古城

午餐 : 束河古鎮飄香小店
晚餐 : 束河古鎮奎記橋鄉情雲南過橋米線

經過連續兩日參加咗本地一日遊,今日我哋就開始返自由行喇。所以今日就11點先出發,我哋今日嘅目的地就係去呢個束河古鎮同埋白沙古鎮。之前係參加玉龍雪山等車個位到見到有好多車係去束河古鎮嘅,所以我哋就去個個位到睇下有無車去先。一上去就問咗一架,$40去束河古鎮,即成交 !!

由大研古城去呢個束河古鎮車程其實都係三十分鐘內到,去到佢係停車場就放低咗我哋,我哋就係到繼續遊蕩,順便睇下有無嘢食,因為都係時間食午餐。行行下,見到有兩個女仔租咗架電單車來揸,真係用電個一隻喎。佢哋話係去呢個白沙古鎮嘅~~~咦...我哋都係喎,問咗佢哋話$80 !! 之後我哋行行下不如都租埋來揸,順便搵嘢食。

咁就展開咗我哋自駕之旅喇,本來係網上面有人介紹一間食店嘅,不過搵唔到,但係我哋去到個一間食店附近嘅地方,就有好多間食店。於是我哋就揀咗一間來食,呢一間出面有條河仔係到,又有一個水車仔係到,都幾靚仔~~~不過呢一間食店嘅嘢食都唔係好平,飲嘢就重貴,要成$10一罐汽水,咖啡個D重貴,要成三十幾蚊杯。但係呢一間食店嘅嘢食又整得幾好食個喎,所以都OK喇~~~
食完嘢,就展開咗我哋自駕之旅,由束河古鎮揸車去呢個白沙壁畫大概都係15分鐘到,如果原先我哋係踩單車去嘅話,我諗我哋要踩40分鐘到啦。去到呢個白沙壁畫,當然又係要俾入場費喇,另外古城維護費嘅收據都要出示架,如果無帶就要買過喇。

其實呢個白沙壁畫就無咩嘢睇,係一個殿入面有幾幅大嘅壁畫囉。佢另外兩個殿又無開到喎,所以呢一個景點係好少人來睇嘅~~睇完我哋就走人啦,本來諗住沿路去附近嘅地方到睇下嘢,因為我哋揸車來個時見到有D牌寫咗D地方,但係唔知點解揸返去個時就見唔到喎。一直就返到去呢個束河古鎮啦,因為個鎮入面都幾多人,我哋就搵個地方泊低架車,然後就繼續係呢個古鎮入面四圍遊蕩喇,周圍影下相,又行埋呢個古鎮嘅四方街就搵間食店食晚餐喇。

今次我哋就食呢個過橋米線,因為來到雲南點都要食下架嗎~~~呢個米線都唔係平,要成四十幾蚊一碗,個米線底重要唔係好多,要另外加多一個先夠食,不過味道又真係幾好食嘅。
食完我哋就去還車,然後就去搭車返去呢個大研古城,不過問第一個司機話要$50,咁我哋來係$40架嗎,無理由要俾$10,咁就行去搵另外嘅,都係要$50喎。咁我哋咪諗住搭的士囉,最後有一個司機肯$40返去,就成交啦~~~

返到去,我哋就食生果,因為頭先係束河古鎮到買咗一D生果食,有芒果同埋李仔,不過味道就唔係咁好食~~~玩埋聽日,後日就要返香港啦,時間真係過得快啦.....

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...