2014/08/04

二零一四年麗江香格里拉德欽之旅 第一天

二零一四年麗江香格里拉德欽之旅 第一天

香港 > 昆明 (轉機) > 麗江

第一日,呢一日其實係搭飛機去麗江,下午五點幾機,預計去到麗江係晚上八點幾,差不多九點。係上飛機前去咗呢個機場嘅亞鴻小吃到食返D米芝連美食,叫咗個滷水鵝同埋一個併盤,味道呢!!我覺得元朗幾間都好食過佢~~不過味道呢家嘢好個人嘅...
之後就上機,飛去昆明都係個幾鐘,我哋重以為係唔勢落機,原來係要落機做入境同安檢。之後去到麗江,我哋已經叫咗車由機場去客棧到,八十蚊人仔~~不過個司機去咗內陸線個邊,等咗一排先過返來~~~
去到客棧都差不多十點,同行嘅重問去唔去食嘢,不過其實就唔係好肚餓,所以最後都無去到,休息~~



6 則留言:

  1. 你講元朗幾間呀?又新街,北京狗X隔離?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀....個間成日都排長龍,附近重有一間都OK嘅...

      刪除
    2. 我以前久不久都買。我未食過亞鴻呀,原來差不多?

      刪除
    3. 差不多又唔係,其實間間滷水店個滷水都有少少分別,元朗個D比較重口味D....機場個間亞鴻唔知係唔係個汁未煲得耐,個味係淡咗D嘅...

      刪除
  2. Is the flight on sale in HK?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我又唔知,可能呢期係淡季呱....不過千幾蚊真係幾平

      刪除

來到留返句說話先走啦...