2014/08/14

二零一四年麗江香格里拉德欽之旅 第十一天

二零一四年麗江香格里拉德欽之旅 第十一天

麗江 > 昆明 (轉機) > 香港


今日就要離開呢個麗江喇,十一日真係一陣間就過咗。今日我哋係十一點幾機,所以我哋琳住九點前就去到機場,預多D時間呀嗎~~~朝早又係去個間小食店到食返個早餐先,食完早餐,我哋就約咗 08:15 就出發,都係經客棧老闆叫車,又係$80去機場。我哋未夠九點就到機場,因為我哋係去香港,係叫做國際航線,所以係另外一面Checkin嘅,點知去到門都未開~~~
係門口到又預返同我哋同一班機來麗江嘅幾個人,佢同我哋講...係咁架啦,佢哋無咁準時架
等到差不多九點就有一個慢慢行來開門,但係入面到係無人嘅。咁我哋咪排下隊囉,期間又同個幾個人傾下計,原來佢哋原先係買直航到麗江,不過最後個班機就取消咗,重要原來佢哋係早一日返香港,都係取消咗喎,強國果然係強國 !!
之後就傾到梅里雪山,佢哋就見唔到日出,重要佢哋係住咗兩日添,不過佢哋都無去明永冰川,都住兩日真係唔知佢哋有咩睇~~~
等咗一排,有個職員行出來話海關未有人開工,要等等喎~~~最後就海關都唔洗,不過Checkin完又要去返內陸機個邊上機,好在我哋時間多啫!!
係機場到行咗一陣,不過無咩睇。坐咗一個鐘到就到咗昆明,又係要落機辦出境同埋安檢,又係攪一輪,不過今次就趕D~~~最後比預計時間早咗45分鐘返到香港,不過等捚行李等咗成個幾鐘,等等下個顯示器重話所有行李已經送達,但係我哋件行李都未浦頭。咪走去問機場D人囉,佢就Call晒咪問係咪送晒,說是遲那時快,我哋件行李就出現啦~~~

旅程就此完結~~~~多謝各位~~~


沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...