2014/02/09

2013 馬來西亞榴槤忘返自駕之旅 Day 6 (6)

2013 馬來西亞自駕之旅 Day 6 26/12/2013
Hotel Sentral Georgetown > 食生果@Perkampung Buah-Buahan Tropika Bukit Gantang Selatan(R&R Bukit Gantang - Northbound)(中途休息站) > Lunch@Ipoh 老黃芽菜雞沙河粉 > 玫瑰山谷Rose Valley@Tringkap Cameron Highland > BOH Tea Center Sungei Palas > Heritage Hotel Cameron Highlands >  Dinner@Rosette > 行夜市@Tanah Rata > Heritage Hotel Cameron Highlands

今日我哋就會離開呢個檳城啦,會去呢個金馬侖高原進發啦~~~由檳城去金馬侖高原,車程就係兩個半鐘到。我哋大概9點幾先開車,應該就會係呢個12點到到達呢個金馬侖高原,不過行咗一排高速公路,個人有D眼瞓同埋想去放返D嘢出來,所以就去咗一個中途站。係馬來西亞嘅高速公路到,每隔一段距離就會有呢D休息站,有D有得買嘢食,有D就淨係俾你放低D~~~
我哋去咗呢個係叫做Perkampung Buah-Buahan Tropika Bukit Gantang Selatan(R&R Bukit Gantang - Northbound),其實我都唔知叫咩名。我哋係途經去呢個廁所期間,又發現呢到有得買榴槤食,團友們嘅榴槤癮又發作,去完廁所又走去買榴槤食。我哋榴槤癮發作嘅團友一共買咗4隻榴槤來食,本來想主打買D平價嘅榴槤來食,主要係買青皮,但係有團友見到有D24又兩眼發光,最後都買咗一隻來食,不過呢一隻D24完全係唔似囉,比起之前係檳城食到嘅差一大節,反而D青皮又真係平、靚、正喎~~~除咗榴槤之外,我哋重有買菠蘿同埋芒果食。D菠蘿唔係好得,同香港食到嘅真係兩樣嘢來嘅。而D芒果就無即刻食,我哋去到呢個金馬侖高原先食,又甜又好味呀~~
我哋食到成11:30先走人,見時間都咁遲,我哋就決定去怡保到食個Lunch先上去金馬侖高原喇。去得怡保梗係去食呢個芽菜雞啦,上一次我哋去咗安記食,今次我哋就去呢個老黃到食下先。我哋大概係12:30到咗老黃個到,泊車又係泊街邊,有人會指你泊去邊,落車時俾幾蚊佢哋就得。
去到老黃到幾多人,好在都有位,我哋就叫咗呢個兩碟芽菜、雞、豬肉丸(其實可以唔洗叫,因為並唔係咁出色),重有我哋又叫咗雞腎同雞腳,當然唔少得就係叫呢個吉仔茶啦,沙河粉都叫咗,不過唔係每人一碗,因為之前係中途站食咗唔少嘢~~~怡保嘅雞真係好好食,係香港真係好少地方可以整到咁好食囉~~~重有D芽菜,真係怡保先有~~~食完我哋就順便去宴瓊林到買返隻鹽焗雞來食下,不過我哋都係諗住去到酒店先食,因為家下實在係幾飽下~~~
食完嘢我哋就繼續向呢個金馬侖高原進發啦,我哋大概一點鐘出發,要成差不多三點鐘先到咗金馬侖高原嘅第一個景點,玫瑰谷。泊車就咁泊係出面就得,無人會理你。呢個玫瑰山谷入面就有好多花係到,不過就唔係咁靚,我哋行咗一個圈之後影下相就走人,不過入去最主要係要去廁所~~~
睇完呢個玫瑰山谷就差不多成四點,於是我哋就去埋呢個BOH Tea Center Sungei Palas嘆返個下午茶先再去酒店。個GPS又係無反應,都係用人肉GPS先得,去到佢有兩個地方可以泊車,一個就係下面,要行路上去嘅。另外一個就係個中心附近,不過就得好少位,呢個泊車位都係後來先發覺,泊車都係免費嘅。去呢個中心,發覺原來係食Tea個個地方係去到1630就會收工(不過過咗1630都重見都有人排隊買嘢食),咁我哋就去買下嘢先啦~~~我哋每人都買咗唔少同茶有關嘅嘢,之後就係呢到影下相啦。然後,我哋又去咗沿路嘅一個茶園到影下相,咁就玩到差不多1730先去酒店,酒店同呢個查園有一段距離,不過應該係呢個15分鐘來到。但係因為中途會途經呢個Brinchang夜市,所以去到附近嘅地方就好塞車(開頭都唔知點解會塞車,後來經過個夜市就知道),一過咗個夜市就快好多啦~~~
我哋去到酒店已經係六點幾啦,Check in 好之後放好晒D行李,然後我哋就食咗隻宴瓊林鹽焗雞,嘩~~都真係幾好食喎,不過我哋食個時都已經係凍咗,如果係熱食的話,應該會幾好味~~~
食完我哋就準備出去搵食,呢間酒店嘅呢一區附近都有個Tanah Rata鎮仔,都有唔小嘅餐廳係到,我哋就去咗呢個Tanah Rata鎮仔到搵食啦~~揀咗一輪,就去咗一間叫Rosette嘅餐廳,叫咗幾個餸食,味道都唔錯,不過份量就少咗D。食完嘢,我哋就係附近到行下睇下有無咩買同有無嘢食,有團友可能唔夠飽(其實我好飽),重有附近D攤檔到買串燒食~~~

之後我哋就返去酒店到食埋之前買嘅芒果,真係好好食喎,又甜又香~~~食完就返房到休息啦~~~


Heritage Hotel Cameron Highlands
MYR$ 920.00
Geogre Town to Ipoh Highway
MYR$ 16.80
Parking @ Ipoh
MYR$ 1.00
食生果 @ 中途休息站
MYR$ 47.00
Lunch @ 老黃芽菜雞
MYR$ 116.00
宴瓊林鹽焗雞
MYR$ 17.00
金馬崙玫瑰谷
MYR$ 32.00
Dinner @ Rosette
MYR$ 122.50

MYR$ 1,272.30


















































































4 則留言:

  1. 嘩嘩 !!! 流晒 口水 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬來西亞真係好多嘢食...

      刪除
  2. 回覆
    1. 一定要試...你講起我又想食添呀...
      真係好好味...

      刪除

來到留返句說話先走啦...