2014/02/06

2013 馬來西亞榴槤忘返自駕之旅 Day 3 (3)

今日係人日,祝大家生日快樂呀..

2013 馬來西亞自駕之旅 Day 3 23/12/2013
French Hotel >市政廳 City Hall >怡保火車站 Ipoh Railway Station (搵唔到位置,無去到) >高等法院 High Court House >聖邁可書院 St Micheal's Institution >印度清真寺 Masjid India Muslim Ipoh >極樂洞 Kek Look Tong > Lunch@新世界小吃 New World Park@ Georgetown > Hotel Sentral Georgetown >舊關仔角大樓 (維多利亞女王鐘樓) >田園餅家土產 > Shopping@Parkson > Dinner@New Lane Hawker Center Lorong Baru > Hotel Sentral Georgetown

今日我哋就會上去檳城到,係酒店到食早餐,呢間酒店嘅Café 都幾靚仔,所以影咗唔少相,重有就有兩款早餐可以揀。食完就上去 Hea 一陣就出發啦,不過離開怡保之前,我哋就去睇下附近嘅景點先走~~我哋去咗市政廳、怡保火車站(搵唔到位置,無去到) 、高等法院、聖邁可書院同埋印度清真寺。全部都可以泊車係嘅,呢D景點全部都係睇外觀多,所有我哋都係係外面影相,不過間聖邁可書院係唔入得去嘅,因為呢間真係一間書院來架。到去到呢個印度清真寺個時,見到佢鎖咗個門,我哋都係係外面影相,點知有個應該係呢間寺嘅人見到我哋就開門俾我哋入去參觀,但係入去就要除鞋兼洗腳先入得去,呢間寺入面都幾細,但係牆上面就畫滿咗D壁畫,都幾靚~~
之後就諗住離開去呢個檳城啦,咁見到個油站就順便入下油先,係馬來西亞入油,如果無油咭就要同佢哋講,唔係個支油槍係唔會有油出。係入油個時,忽然諗起重有一個景點極樂洞係未去嘅,咁還掂都係囉,咁入完油我哋又去啦~~
去到呢個極樂洞,又係有D地方管理員指D位俾你泊車,落車就俾一蚊雞佢哋啦。原來呢個極樂洞入面都幾大個喎,重要幾清涼下添。係個到重有一條梯係可以行上去呢個山頂嘅,不過我哋都係行咗一半都無行到上頂,因為費時行到成身大汗。好啦,呢一次真係要離開呢個怡保向檳城出發啦。
我哋大概11:30離開,差不多成兩點先到檳城,一入到去呢個檳城附近就好塞車喇。我哋來到檳城第一個景點就係去食啦,都成差不多三點先有得食,因為我哋去呢個新世界小吃 New World Park到開餐,第一次Miss咗個停車場入口就要兜返一個圈返來都幾嘥時間。
呢個新世界小吃 New World Park泊車係有一個停車場,收費都幾平,其實係馬來西亞泊車都真係幾平,所以見到停車場就泊車都唔洗點諗。至於食方面,呢一個新世界小吃 New World Park入面有好多一檔檔嘅食店,見到啱就去Order食物,之後佢就會問你係坐邊一張枱然後送過來。我哋都叫到一枱都係嘢食,不過D喇沙就唔係咁好食,好硬下,其餘嘅都OK
食飽咗我哋就去酒店到Check in 啦,點知個GPS又帶咗我哋行咗去唔知咩地方,好在遠距離見到間酒店,咁就要人肉GPS啦,不過都要兜咗兩個圈先搵到條路入去。呢間酒店有得免費泊車,但係因為我哋架車比較大架,所以就要泊係酒店對面嘅空地到,不過係呢個空地到就有一幅壁畫係到,我哋當然係要影下相啦。去到Check in 又話D房未攪掂喎,只得一間,咁我哋咪諗住將所有行李放入一間房到先,之後返酒店先攞返D行李上房。其實我哋都成四點鐘先到酒店,居然重未有房就真係麻麻哋,不過攪攪下又有房可以俾我哋喎。放好晒D行李之後,我哋就去睇嘢先,首先去呢個康華麗斯城堡 Fort Cornwalls,點知去到個時話無位泊車喎,之後我哋就係街邊到搵到個位,呀~~泊好咗車行到去呢,哦~~~閂咗門喎~~~原來5點鐘就閂門架啦~~咁我哋就係附近呢個舊關仔角大樓 (維多利亞女王鐘樓)到影下相啦。
影完相,見無咩睇,就去呢個田園餅家土產到買下手信先,個GPS又係帶唔到我哋去喎,咁就人肉GPS啦,我哋去到個時都已經係6點幾,原來又係閂咗門啦。不過入面就又人係到嘅,問問下佢哋就開門俾我哋入去買嘢啦~~~不過呢,可能係到咗閂門時間,無得試食嘅~~大家都買咗唔少嘢,之後就係去Shopping啦,我哋呢一團人有好強烈嘅購買慾,日日都要Shopping先安樂。我哋就去咗PasksonShopping Mall,呢個泊車又係無問題,不過就要留意有無D高度限制,好似我哋架車有好多商場到係啱啱好俾我哋入到去咋~~~呢個商場有D似早期嘅羅湖商業城咁,好似無咩買咁,不過最後我哋去到一個好似係百貨公司咁嘅地方到買嘢,都有收穫喎。買就諗住去新關仔角到食嘢,點知去到個邊又係到塞車,重要係無位泊車喎~~~我哋兜咗兩個圈之後到無位喎,開頭諗住周街泊,不過睇到有D人嘅車俾人鎖咗,重要有D俾人拖走,所以最後我哋就無係呢到食。最後去邊到食呢 ? 就係去咗我哋住個間酒店附近有條食街,我哋出去個時就係見到有條食街,所以今晚就去試下,因為近近哋又唔洗搵位泊車。

呢條食街叫做New Lane Hawker Center Lorong Baru,入面到幾多嘢食,重有就係一檔檔咁,不過我哋坐低食嘅又有另外一D大舖位嘅招呼我哋~~~我哋叫咗幾多嘢食,重叫咗幾次燒雞翼食,D燒雞翼又真係幾好食個喎~~又叫咗D吉仔茶飲,重有就係喇沙,好食過Lunch食個D~~食到飽飽就去咗附近嘅一間便利店到買咗D零食準備係車到食,之後就返去酒店休息~~


Hotel Sentral Georgetown
MYR$ 2,616.12
入油
MYR$ 90.00
霹靂洞 Parking
MYR$ 2.00
霹靂洞上山費
MYR$ 5.00
高速公路費 Ipoh to Penang
MYR$ 16.80
過橋費 George Bridge
MYR$ 7.00
Lunch @ New World Park
MYR$ 99.00
Parking @ New World Park
MYR$ 1.00
Parking
MYR$ 0.60
Parking @ Komtar Shopping Mall
MYR$ 2.40
Drink
MYR$ 6.05
手袋
MYR$ 50.00
零食
MYR$ 12.10
Dinner @ 酒店附近街邊檔
MYR$ 164.00
Tip
MYR$ 10.00

MYR$ 3,082.07






















































































9 則留言:

  1. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  2. 有冇食囉也同腸粉呀,好正架!我超愛檳城,見到你寫又勾起檳城既美味回憶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉~~唔好提喇...
      有好多檳城美食都無時間去食呀~~
      D團友成日掛住去 Shopping.... :))

      刪除
  3. Finally comes to Penang! Food there is fantastic!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...檳城真係好多好嘢食...
      我都重未試晒

      刪除
  4. The wall painting looks so real.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋將D實物放埋同D壁畫一齊,所以感覺好真

      刪除
  5. Hi ! In one of the photos, why is there a person hanging a ' bucket ' from the window ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~個個人都係一幅畫來架,不過真係畫得好似

      刪除

來到留返句說話先走啦...