2014/02/05

2013 馬來西亞榴槤忘返自駕之旅 Day 2 (2)


2013 馬來西亞自駕之旅 Day 2 22/12/2013
Kuala Lumpur > Ipoh 怡保 > 凱利城堡 Kellie's Castle > Lunch@安記芽菜雞 > 三寶洞 & 南天洞 > French Hotel > Ipoh Parade >  French Hotel

今日就係我哋嘅旅程嘅第2日,其實今日先係開始,因為尋日都係搭飛機到咗之後就到酒店就休息。今次住呢一間酒店都叫做幾近機場,唔洗20分鐘就到。好~~第一件事就係食早餐,呢一間嘅早餐到唔錯,係Buffet型式嘅,我都係因為咁先Book呢一間。食完早餐,我哋就出發去怡保,由吉隆坡去要成兩個幾鐘,會行收費道路。

我大概哋9點半到出發,一路都係行高速公路,一上收費道路就攞咗一張咭,到出高速公路個時俾個收費亭就會話你知要收幾多錢,呢一程我哋要收MRY$30,都叫幾抵啦。係差不多12點,我哋到咗怡保,第一個景點就係去呢個凱利城堡 Kellie's Castle ,去到原來都係要收入場費嘅,不過泊車就唔洗俾錢嘅,見到地方就可以泊,咁一場來到當然係入去睇下啦。呢個古堡聽聞係夜晚都幾恐怖,話D管理員俾幾多錢都唔會入夜之後係呢到逗留~~~有咩會令到無人留係到你哋自己諗啦~~不過我哋日光日白入去就無咩好驚,重有呢個古堡可以通出去好多唔同嘅地方嘅,係有好多秘道,不過我哋無去搵喎。到係係個古堡到影下相行下去下廁所,就玩到12:30喇,咁呢個時間我哋就要去食Lunch~~
怡保最出名嘅就係芽菜同埋雞,我哋當然係唔會錯過啦。不過呢到有兩間都係幾出名嘅,今次我哋就去咗安記到食,去到其實佢哋出面就可以泊位,重有D人好熱心咁為你安排泊位,不過你就要俾返一兩蚊俾佢哋當係泊車費啦~~~我哋去到個時都重未係好多人,後來我哋走個時D人多到要座出去街個到。好喇,講返我哋叫咗D咩先,我哋叫咗一隻雞、一碟芽菜,重有就係豬肉丸~~~當然唔少得沙河粉同埋呢個吉仔水啦,我哋重叫咗一碟叉燒隻雞真係好好食,我諗香港唔係有幾多個地方可以食到呢D咁滑嘅雞,重有D芽菜好粗身,但係又好好味豬肉丸就不過不失,無話好出色,反而最失色嘅就係碟叉燒,同香港嘅無得比~~
食完嘢,我哋就繼續去睇嘢啦~~
不過我哋去之前就去咗附近嘅一間林真香到買咗D嘢食,呢間嘢都幾多嘢買,價錢都唔係貴~~~之後就去咗三寶洞同南天洞到睇嘢。呢個南天洞又係有得免費泊車嘅,上南天洞要行一條幾長嘅樓梯,都咪講笑~~~之後就會行到一D無燈嘅山洞到,好在家下D電話有燈嘅功能啫,如果唔係就真係黑麻麻就睇唔到路啦~~
睇完我哋就去酒店Check in ,今次住呢一間酒店係 Tripadvisor入面排名到幾高下,所以我哋住呢一日係Fully Booking嘅,好在我哋一早就訂咗房咋~~重要係有得免費泊車添,不過就要行幾十秒到。
放好咗D行李之後,我哋就去行商場~~~~~~因為同行有人帶錯咗冬天衫來,所以要去買衫,本來想去呢個 Ipoh Parade Shopping Mall,但係個GPS唔知帶咗我哋行咩路,因為有部份嘅路封咗,所以行唔到,個Shopping Mall 又無寫住係咩名,不過我哋見到有個百盛 Parkson 就駛埋去泊車行下啦~~
呢個商場都幾大,我哋到走個時都係行咗一層咁多,因為行一兩間已經行咗成兩個鐘。基本上個個都有買到嘢,大家真係滿載而歸~~
之後就去食晚飯,原先諗住去遠D食,不過我哋買嘢買到好遲,所以都係返酒店附近到搵食。之前係酒店停車場附近有間酒樓都幾靚仔,諗住今晚係呢到開餐,點知去到有人包晒成個場擺酒~~~咁我哋就係附近個到睇下有無嘢食啦,有一間地道餐廳。因為費時搵,所以就揀呢一間,叫咗幾個餸,味道就一般~~價錢都唔係平~~不過食飽就算喇。之後行返過對面就係酒店啦,但係一出餐廳門口就落緊好大雨,好在有傘係到,好在係食完飯返酒店先落雨咋~~如果係去緊景點時落都幾無癮~~
講下間酒店,我哋住係其中一間無窗嘅房,其實都唔錯,美中不足就係有一棧燈唔知點解係熄唔到嘅,唯有用D嘢遮住佢,唔係就好難瞓覺囉


French Hotel
MYR$ 544.40
高速公路費 KL to Ipoh
MYR$ 30.00
Kellie's Castle
MYR$ 56.00
Drink
MYR$ 6.00
Lunch @ 安記芽菜雞
MYR$ 100.00
Parking @ 安記芽菜雞
MYR$ 2.00
Tea @ 南香咖啡店
MYR$ 16.00
Parking @ Ipoh Parade
MYR$ 1.50
Dinner
MYR$ 164.00
零食
MYR$ 11.80
美味米
MYR$ 4.60

MYR$ 936.30














































6 則留言:

  1. Kellie's Castle looks absolutely magnificent!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果好天應該會重靚,我哋都無行晒成個堡,淨係行咗個棟樓咋

      刪除
  2. Ipoh appears to have good food. I like the food especially the chicken.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...怡保D雞真係好好好味...我諗一隻我都食得到
      重有D芽菜又係好好食

      刪除
  3. Kellie's Castle你tune到張相好恐怖喎。
    尋日J2介紹過芽菜雞,個老細好招積!
    架H1幾堅,咁多行李都食得哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~咁樣先可以配合到呢個古堡嘅傳說~~
      講真~~佢又真係可以招積喎,因為D雞真係幾好味...我係檳城到食,係另外一回事...
      呢一架車真係幾堅,重要幾慳油同幾好力,
      Full Load 上斜都重可以好勁

      刪除

來到留返句說話先走啦...