2014/02/07

2013 馬來西亞榴槤忘返自駕之旅 Day 4 (4)

2013 馬來西亞自駕之旅 Day 4 24/12/2013
Hotel Sentral Georgetown >熱帶香料園 Tropical Spice Garden > Lunch@End of the World (佔光海鮮餐館) > 如意園 (Unifam)@Jalan Teluk Bahang >熱帶果園 > 寶盛園 (無開到) > 榴槤檔@Jalan Teluk Bahang >水中清真寺 > Dinner@老姨魚翅 > Gurney Paragon Mall

好啦~~今日就會係檳城到玩多幾日先會走,行程就唔會趕嘅,我都係抱住去到幾多就幾多啦~~~最緊要 Hea~~一開始梗係要食早餐啦,呢一間酒店係包埋早餐嘅,都叫做OK~~最出色係D蛋,香港真係食唔到,好有蛋味,食完嘢,我哋例牌上房休息一下之後先出發。
今日第一個景點就係去呢個熱帶香料園 Tropical Spice Garden,呢個熱帶香料園係檳城嘅西面,其實今日我哋到會係西面呢到睇嘢。
由酒店去呢個熱帶香料園 Tropical Spice Garden都要成差不多50分鐘先到,呢個園又係可以周圍泊車,不過如果係旅遊旺季可能要泊得幾遠下先得,因為其實都唔係咁多泊車位。泊好車就要買飛入場,入去之前重會幫你噴D驅蚊水,因為話晒都似係一個森林咁架嗎~~入面有一Part就主要睇D香料嘅植物,不過我哋都係睇到一兩種,之後其餘嘅地方都無咩睇,呢到幾其實重有個Cooking Class 可以Join,不過價錢就唔平,主要係會教你用D香料來煮下嘢,如果有時間Join下都無咩所謂~~裡面重有一間買香料嘅舖頭,D香料又係唔平個喎,不過都平過係香港買嘅~~
睇完我哋就去搵食啦~~問咗呢間熱帶香料園入面D人附近有咩好食,佢哋介紹咗一間叫 End of the World嘅食店,之前係網上面搵到都係話食海鮮。揸咗大概10分鐘車程就到咗個迴旋處,就見到個間End of the World,不過我哋無停到,因為去睇下附近重有無其他嘅選擇。揸咗一段路仔,睇咗幾間,好似都係呢間End of the World穩陣D,架車又係就咁泊咗係出面就得啦~~
叫咗D魚、蝦(無叫蟹)、菜之類嘅嘢食,D魚又真係幾好食喎,其餘嘅都唔差。食飽咗,就繼續我哋嘅行程啦,之後我哋會向南行,即係會係呢條Jalan Teluk Bahang到行,點解行呢到,有咩睇呢?咪就係呢條路到有好多果園嘅,最主要係想來食榴槤。不過係網上面睇過,榴槤嘅季節已經過咗,應該係無咩榴槤食嘅。
行咗一段路仔上咗一陣山就見到有一個果園,出面掛住好多榴槤係到,咁我哋梗係停車落去睇下喇~~~~重有貓山王同埋D24,重有個叫青皮嘅~~問一問價錢,貓山王MRY$25/kg…D24 MRY$18/kg,個青皮都係 MRY$8/kg,我哋要咗個貓山王同埋一個青皮,埋單都係MRY$69…真係好抵,重要係樹上熟,好好味。我哋成團人,有三個人唔食嘅,最後三個中有兩個都食埋~~~真係好好味。呢到除咗榴槤之後,重有山竹買,我哋都買咗一D來食。食完呢一檔,之後就繼續向前出發啦,其實我哋嘅目的地係想去呢個熱帶果園嘅,係去呢個熱帶果園途中我哋又見到幾檔買榴槤嘅攤檔,入面都有唔少嘅榴槤買嘅。
我哋去到呢個熱帶果園到,原來係要Join佢哋個導賞團先至可以入去果園到參觀,個Guide Tour係包個導賞同埋有D免費嘅生果食,不過每一個人嘅參觀費要成MRY$35/person,嘩~~都幾貴,所以我哋睇咗佢哋買嘢嘅地方一陣同埋去咗個廁所之後就走人啦~~然後就去呢個寶盛園喇,點知去到話佢哋已經收咗爐啦,因為榴槤季節已經過咗啦,咁我哋就唯有走人去第二度睇嘢喇。
準備揸返去呢個檳城個時,有團友話太抵,要食多一轉先得,所以我哋就去咗另外一檔到又食過,我哋叫咗一個青皮、一個紅蝦,呢一檔重要就買二送一添,送咗一個叫 Butter 嘅,埋單多謝MRY$80。個青皮同埋個紅蝦都幾好味,而個個唔洗錢送嘅Butter就唔係咁好食啦~~食完之後大家都大滿足~~臨走前又買多一個D24諗住聽日食,呢個D24都係要MRY$45~~~之後我哋又經過呢個我哋食嘅第一檔,又想買呢個青皮食下,點知買買下又買多一個貓山王喎,一個青皮加個貓山王都係 MRY$65咋,真係好抵食囉~~~其實係馬來西亞基本上好多酒店都係唔俾人帶榴槤返入房嘅,所以我哋都係鬼鬼鼠鼠咁攞返入房,然後放咗入去個雪櫃到。架車係未返到去呢個酒店嘅時候係充滿住呢個榴槤味架,當然有一個人食好不滿啦~~~本來我哋就諗住去呢個義香到買下手信嘅,行行下經過呢個水上清真寺就入去睇下啦,呢到又係可以免費泊車嘅,不過就好滿下,又機會要等下先有位,不過我哋去到個時就啱啱又個位可以泊。呢個水上清真寺入去參選其實係要洗腳同埋要除鞋嘅,重有原來著短褲嘅都唔入得去個喎,要披一件嘢係腳到先入得去,不過我哋就一支箭咁入咗去,但係另外一個團友就要披件圍巾先入得去。呢個水上清真寺都幾大,寺入面D壁畫都幾靚,如果水漲嘅時候呢到外面應該幾靚,咁我哋影完相就走人。見都成6點鐘,我哋就唔去呢個義香啦,因為費時去到摸門釘喇。咁我哋就去搵食啦,今日平安夜,咁就食好D,去食呢個魚翅啦,呢一間係一個團友嘅同事推介嘅,網上面都無見過,其實係一間私房菜叫老姨魚翅。嘩~~呢一間老姨魚翅都幾難搵,開頭原來個GPS已經帶咗我哋去呢個,但係佢就咩指示所以我哋以為搵錯地方,因為佢係一間住宅咁樣架,到最後我哋都係要打電話去問先搵到。
入到去得我哋一班人去食,可以話係包廳啦~~~
我哋叫咗特別一品鍋(入面有魚翅同鮑魚)、蛋麵鵝掌、蟹蚶粉絲、牛奶香蝦重叫咗一個炒菜。嘩~~個魚翅真係幾好味,而呢個蛋麵鵝掌、蟹蚶粉絲、牛奶香蝦又係好好食,呢一餐真係大滿足啦~~~呢一餐埋單要成MRY$770…

食完嘢就要去行下啦,我哋去咗呢個Gurney Paragon Mall到行,其實佢就係呢個新關仔角附近,不過呢個Shopping Mall我哋無買到嘢,可能D嘢唔啱我哋嘅Style~~~之後就返去酒店休息,返到去我哋重要鬼鬼鼠鼠咁分批上去,怕比人發現我哋偷運榴槤上房~~


熱帶香草園 Tropical Spice Garden
MYR$ 102.00
Lunch @ End of the World
MYR$ 325.70
榴槤
MYR$ 69.00

MYR$ 80.00

MYR$ 45.00

MYR$ 65.00
Dinner @ Lauee 老姨魚翅
MYR$ 770.00
Parking @ Gurney Paragon Mall
MYR$ 2.00

MYR$ 1,458.70


































































































沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...