2014/02/08

2013 馬來西亞榴槤忘返自駕之旅 Day 5 (5)

2013 馬來西亞自駕之旅 Day 5 25/12/2013
Hotel Sentral Georgetown > 極樂寺 > 鐘景泉買荳蔻手信 > Lunch@伍秀澤海南雞飯 > 壁畫@ Georgetown > Love Lane >姓氏橋 Clan Jetties>臥佛寺>緬佛寺>義香餅家>Dinner@汕頭街>肉骨茶@益香綁線肉骨茶 > Hotel Sentral Georgetown

好啦,今日就係最後一日係呢個檳城都玩啦,一早當然係食呢個酒店早餐先喇,我哋又食佢嘅蛋喇,真係好好味喔~~食完我哋就要返房 Hea 下順便要攞埋D榴槤出來食喎,所以我哋又係好迅速咁攞D榴槤上車,不過D榴槤放咗係房入面個雪櫃個時都好大陣味。
我哋今日第一個景點就係去呢個極樂寺喇,原來尋日食魚翅個間私房菜就係係呢個極樂寺附近嘅。呢個極樂寺泊車就要俾停車場費嘅,不過都係個一兩蚊,抵俾喇。泊好架車我哋就參觀下呢個極樂寺啦,其實佢都幾大,呢到重可以搭欖車上去睇呢個大觀音,後來發現除咗搭纜車上去,原來係可以揸車上去個喎。係呢個極樂寺入面重有一間鐘景泉係到,不過我哋入到去睇完就無買到嘢。睇完我哋就要開餐,食呢個榴槤啦,我哋係呢個極樂寺入面搵咗一個地方就開餐,查實都幾大陣味,有好多人都眼望望我哋,不過就唔理啦。我哋有三隻榴槤,不過雪咗一晚之後真係無係果園即開個時咁好味~~~但係都唔錯啦。
食完原先諗住去呢個依淡巴剎到食叻沙,不過就搵唔到位泊車,所以就唯有放棄啦。
之後我哋就去咗呢個伍秀澤海南雞飯到食Lunch喇喎,呢到又係泊係街邊就得。嘩~~去到呢間伍秀澤海南雞飯入面人頭湧湧,我哋叫咗一隻海南雞、一隻燒雞(有好多人叫呢隻燒雞),原來真係隻燒雞好食過隻海南雞喎,唔怪得之咁多人叫燒雞喇。食完我哋就去搵壁畫啦同埋去呢個Love Lane喇,咁啱無線又播呢個單戀雙城,睇返真係好有回憶喔。呢D壁畫散佈係唔同嘅位置,最多人去睇嘅就係個個踩單車個兩姊弟個一幅,要排隊先有得影呀~~~係呢一幅壁畫嘅附近重有D攤檔買下D記念品添架,不過我哋揀唔啱。
睇完壁畫,我哋就去咗周氏橋,呢到都有得泊車,但係我見到D車全部都係頭尾連住泊,好明顯就係要留車匙喇。附近有一個油站喎,咁我哋就去咗入油先,順便問下佢可唔可以泊係到啦,因為見到有好多位係到,開頭都話唔得,講多兩講就話留個電話號碼係到就得啦~~哈哈~~~電話號碼~~~諗諗下我哋D上網咭應該有電話號碼嘅,嘻嘻~~咁就可以放架車係到啦~~~
呢個周氏橋真係好似大澳Feel,影下相睇下嘢咁就走人喇。然後我哋就去呢個臥佛寺同埋緬佛寺,去到啱啱出面街位就有位可以泊車,一泊埋去就有人來收錢。其實係可以泊架車入去呢個臥佛寺入面嘅~~~呢個臥佛寺都幾大下,不過D神像就有D泰國Feel,個臥佛係寺入面都幾大個。睇完呢個我哋就對面嘅緬佛寺,呢個緬佛寺我哋都係睇咗面個個緬佛就走人啦~~團友們對於呢D嘢無咩興趣~~~
好啦,之後我哋就要去呢個義香餅家到睇下有無嘢買先,大家都買咗唔少嘅嘢呀~~之後就諗住去食呢個晚餐喇,我哋去咗呢個汕頭街到掃街,架車就咁泊咗係路邊就得喇,不過都要行少少路啦。我哋去食咗呢個炒粿條,又飲呢個杏仁茶同埋呢個四果湯~~~呢個炒粿條都幾好味,杏仁茶同埋呢個四果湯又係幾好味喎。食完呢個我哋又繼續掃街啦,行前咗幾檔,我哋食呢個粿條湯,又係幾好食喎,一碗都係幾蚊雞,真係好抵食。好喇,食完嘢當然係要去食甜品架啦,諗住去食呢個檳榔律馳名潮州煎蕊.紅豆霜,中午個時經過都見到佢有開檔架,點知我哋去到就執緊嘢收檔,嗚嗚~~~無得食呀~~~~
食完嘢我哋就返咗去酒店附近嘅一間肉骨茶店到食肉骨茶,不過呢一間肉骨茶買嘅係叫做綁線肉骨茶,有好多款式,我哋重叫咗一碟芽菜(好懷念怡保嘅芽菜呀)。不過呢一種綁線肉骨茶嘅湯唔係好濃味,我個人比較鍾意呢個重口味多D…所以呢一款綁線肉骨茶我個人覺得係麻麻哋,埋單都唔平架,8 個人食咗MRY$108到,食完就返酒店休息啦,聽日我哋就會離開檳城,去金馬侖高原啦~~~



極樂寺Parking
MYR$ 2.00
極樂寺纜車
MYR$ 40.00
Lunch @ 伍澤秀海南雞飯
MYR$ 64.70
入油
MYR$ 83.00
Pakring @ 臥彿寺
MYR$ 3.00
義香餅店馬蹄酥 & 小豆沙餅
MYR$ 12.00
Dinner @ 汕頭街 四粿湯 & 杏仁茶
MYR$ 23.40
Dinner @ 汕頭街 炒粿條
MYR$ 8.00
Dinner @ 汕頭街 粿條湯
MYR$ 22.50
益香綁絨肉骨茶
MYR$ 107.40

MYR$ 366.00























































































































2 則留言:

  1. The wall paintings in love lane is quite special.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...呢一個又係檳城嘅特色,重有好多個架
      不過我哋去唔晒

      刪除

來到留返句說話先走啦...