2013/05/31

2013 大鵬所城東部華僑城三日兩夜之旅 Day 3 (9)

19/5/2013 Day 3


 


MoMo House > 東山古寺 > Lunch@南澳建華海鮮酒家 > 南澳咸魚街 > 觀音山 > 龍巖古寺 > Dinner@深圳香格里拉酒店香樂園


 


今日其實行程都幾 Hea 下,不過就要自己去食早餐,今次我哋去返我上次去過食早餐嘅地方到食,都幾近民宿個到~~不過呢一間食店,改咗名叫做海邊餐廳,又裝修個咁 ! 入面淨係得牛腩湯米、炒米同埋粥食~~食完我哋就出發去呢個東山寺,呢個東山寺其實係大鵬古城附近,一出東門直行就可以去到。我哋又係踩單車去,不過段斜路之後我哋都係躁到一半就要推車喇~~


呢間東山寺,我上次來嘅時候就重係到裝修緊,今次去到都重係裝修緊,不過都完成咗七七八八。係個大雄寶殿入面有三座彿,而另外嘅三面牆上面就有好多個羅漢係到,都幾靚~~


睇完呢個我哋就去咗行古城,因為有一個門口我哋就未行嘅~~今日古城入面真係可以講係人山人海~~今日天氣好再加上又係星期日~~我哋睇完呢個古城就返去呢個民宿個到,順便帶遲來嘅親友們去睇下呢個沙灘。今日個沙灘都好多人係到玩,重有人玩水上單車添呀~~


之後就返去民宿 Check Out,不過我哋都攪到成1300先出發,因為大家都要搽身同沖涼,因為頭先出咗好多汗~~






































1 則留言:

  1. Are you eating 豆腐花 in the 3rd photo ?
    [版主回覆07/17/2013 05:31:05]係呀...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...