2013/05/27

2013 大鵬所城東部華僑城三日兩夜之旅 住宿(4)

講下呢間民宿先,其實我已經住過一次,本來上次就諗住Book旋木家嘅,因為有D雜誌報導過,睇落又幾特別,不過呢一間旋木家成日都爆滿架,因為本身佢哋內地好多公司包晒成間做公司D Training。間旋木家有三間館,但係都可以Full Book架,真係勁 ! 不過可能又同佢個個位置有關,因為佢個幾間都係係海邊。其實,係海邊都重有好多間可以選擇,但係靚D嘅價錢又好貴,平嘅又真係好民宿下。又可能因為呢到有深圳墾丁之稱,所以每逢週末就會有好多深圳住嘅人過來呢一邊玩架啦~~



上一次搵咗一排,其實都係係網上面搵嘅,有個網專門係Book D 住宿嘅,叫檸檬網Lemonsay。我哋就係呢到搵到呢一間 MoMoHouse,呢一間個Café個樣都幾吸引,老闆又幾Nice。經呢個檸檬網Book住宿係要落訂,俾錢嘅方法就係用支持寶,係年幾兩年前我都有淘寶,不過自從佢無得用香港信用卡之後我都無用。俾錢呢到又發生咗一個小插曲,因為我個個淘寶Account好耐無用,所以就費事用啦,就叫其中一位親友幫手俾訂先啦,諗住係好似淘寶咁,去OK買張增值咭入落去個Account到就得,點知原來香港買嘅充值只可以用返係淘寶或者天Mall入面,其他一概係用唔到D錢架。入咗成千幾蚊入去,原來係用唔到,瀨咗嘢 !! 親友都有時會買下淘寶嘢嘅~~



之後我就不斷咁係網上面搵下有咩方法可以入錢入去淘寶個 Account 到,原來家下香港有好多公司係可以幫有淘寶嘅人入錢,佢哋係直接由銀行入錢去個淘寶個 Account 到,所以係可以買其他嘢 !! 最後搵到一間叫WePAY 中國支付平台,只要過錢入去佢哋指定嘅戶口到,好快就會過錢入去你個淘寶戶口到,入完重要有Email提示,都幾方便。



 



  


住宿 : MoMoHouse



地址:深圳市大鵬新區大鵬街道鵬城社區較場尾路51號(金水灣度假村旁)。



電話:13510977900



QQ55512337


沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...