2013/05/28

2013 大鵬所城東部華僑城三日兩夜之旅 Day 2 (5)

Day 2 18/5/2013


MoMo House > 早餐@東安飯店 > 東部華僑茶溪谷 > MoMo House >
 Dinner@大鵬古城盛和農家菜 (
原先係想係鹽田到食海鮮嘅 > MoMo House


 


今日嘅行程就係去東部華僑城嘅,我哋就0830係民宿出發。今朝得14個人出發,因為有一個親友頭暈同埋嘔,另一個腳痛嘅就話陪唔舒服個個。今朝又係要座一架無冷氣嘅車,不過個個司機話我哋食完早餐之後會換一架有冷氣嘅來。


第一站就係去呢個民宿老闆介紹嘅二十年食雲吞老店,間食店係王母墟附近。我哋就叫咗D蒸雲吞、雲吞豬肉丸同埋炒米粉,份量都幾十足下,味道都唔錯,埋單盛惠RMB$164。食完我哋就驅車去呢個東部華僑城,其實呢個東部華僑城有三個谷,有大俠谷、茶溪谷同埋雲海谷。呢個雲海谷其實我哋就應該唔會去,因為呢個谷係打 Golf 嘅。而呢個大俠谷就係住力去玩呢個機動遊戲嘅,而呢個茶溪谷就主要睇景嘅~~係網上面睇咗其他人寫嘅資料,話基本上一日係行唔晒一個谷嘅,話一日只係玩得一個谷。我哋成班人有老有嫩,經考慮過都係去呢個茶溪谷,因為我哋都係信唔過內地嘅保養。不過其實我就去邊一個都無所謂嘅,因為我兩個谷都未去過~~






沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...