2013/05/29

2013 大鵬所城東部華僑城三日兩夜之旅 Day 2 (6)

Day 2 18/5/2013

MoMo House > 早餐@東安飯店 > 東部華僑茶溪谷 > MoMo House >
 Dinner@大鵬古城盛和農家菜 (
原先係想係鹽田到食海鮮嘅 > MoMo House

食完早餐,我哋就座車去呢個
東部華僑城,大約30鐘就到,但係個司機就話唔上去呢個茶溪谷,話個到有斜路,要上去就要加錢,一係就我哋自己搭公車上去。呢一下就失察咗,Book車個時就無話要去邊一個谷,而佢哋都無提過話要去呢個茶溪谷要另外一個價錢喎,呢一下真係瀨嘢。經大家商量後就決定座埋上去啦,開頭佢哋就開價每一程 RMB$200,我哋話唔得喎,之後就話 RMB$180,最後我哋就話 RMB$150啦,成交 !! 咁即係邊咗來回收費 RMB$900,除返每人都係RMB$50 來回,其實都係可以接受架 !


 


原來由呢個大俠谷入口去呢個茶溪谷係要行一段山路架,開頭個司機唔想上係因為驚架車唔夠上,實情佢哋個兩架車都真係唔係幾夠力上,差不多全程用一、二波上斜,重要慢個架巴士~~用咗差不多成本個鐘嘅時間去到入口。


 


去買入場卷,我哋同行有一個長者,其實有三個,有兩個今朝無來。原來年過65歲係可以免費入場,係買飛嘅時候,我見都有一種叫電瓶車嘅飛買,原來係有架車可以兜晒你去行晒成個谷嘅,每位RMB$20,呢個價係連入場卷買嘅,無入場卷買嘅就要RMB$30。呢樣嘢,我諗我都唔洗問親友們都可以直接買~~


 


今日天氣好過尋日好多,不過就天陰陰咁樣。我哋係門口到影下相,之後就行咗一段仔路就去搭呢個電瓶車~~其實有幾個點基本上係無嘢睇嘅,又大部份親友們其實係好耐之前已經來過,所以佢哋好快就睇完。基本上係上車落車,好快就睇完一個景點。去到個茶翁古鎮到就一點幾喇,我哋就係其中一間食麵嘅到食返個Lunch先。呢一間嘅麵都唔平,要成三十蚊一碗,不過呢個個都行到好熱,就每人叫咗支汽水飲,呢到D麵茶實都Ok嘅,不過就真係貴咗D囉,埋單 RMB$338。之後我哋就諗住去呢個茵特拉根個到睇下嘢嘅,咁啱又有舞獅睇喎。於是,我哋就睇埋先行喇,嘩~~又估唔到幾好睇喎,因為佢哋係係呢個樁上面舞獅,係一定嘅難度架。佢哋第一下由地下跳上去個樁到已經贏得好多人嘅掌聲喇,之後個D都好精彩,我哋睇到佢舞完先走人。


本來諗住行落去呢個茵特拉根,但係有同行者話中間其實無嘢睇,可以Skip咗佢~~於是,我哋又座車落去啦~~



































1 則留言:

  1. So few people visiting the 茶溪谷 ? I see there were parrots , can visitors touch them ?
    [版主回覆05/30/2013 21:36:17]都唔少人架...不過影相個時就避開佢D人咋...
    摸唔到,放到好遠架

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...