2013/05/25

2013 大鵬所城東部華僑城三日兩夜之旅 Day 1 (3)

17/5/2013 Day 1


 


香港 > 深圳 > 深圳龍崗大鵬較場尾 > MoMo House > 鵬城飯館 > 大鵬古城
睇完我哋就返去民宿到休息下,係返去嘅途中我哋係一間舖頭到買咗D飲品,諗住自己攞返去,原來佢哋有包送個喎,又幾好喎 ! 其實民宿入面都有飲品可以買來飲,有部份飲品嘅價錢就貴少少,唔想係第二到訂可以係民宿到直接買都得架。我哋行得快嘅好快就到咗民宿,不過其中一個有腳痛嘅就行得好慢,於是乎,我就係民宿到踩架單車去載佢返民宿順便兜一兜海邊,睇下個一邊嘅民宿~~~


 


未夠19:00D燒烤食品就送咗過來,咁有D魚同蔬菜係要自己洗嘅,咁大家就開始幫手整嘢準備燒烤喇。但係D飲品就重未送來,之後要打電話去吹佢先得,原來佢哋唔記得咗我哋訂咗嘢,所以係民宿到買可能會穩陣D


 


今晚重有特別節目,就係食蛋糕喇~因為又其中兩個人生日,所以就順便慶祝埋,個蛋糕都係經民宿買咗個芒果蛋糕,開頭諗住可能唔係好得,但係結果又唔係喎,又幾好食喎 !!


係我哋食蛋糕個時見到有班人,原來都係香港人來個喎,重幫我哋影咗相全家福嘅相添~~


 


好啦,開始BBQ啦,呢間民宿就有燒烤爐提供,不過就要收費嘅,開爐費連炭大爐RMB$150,細爐RMB$100,再加炭就RMB$20一箱,係一箱,唔係一袋~~不過就唔係好大箱同香港D一袋差不多~~


 


呢個爐唔會有火出現,只係靠熱力將嘢食整熟,唔同我哋香港燒開嘅火燒烤~~不過後來燒燒下又發覺呢一隻燒法有幾好喎,因為D炭可以燒耐好多~~我哋燒到大概11點幾就返去休息啦,重有幾個親友們最後燒到成十二點幾先燒完~~~


 


D親友們12點幾個時,附近有人係到燒煙花,重放咗幾次咁多添呀~~不過我就唔知喇,因為我瞓著咗~~



沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...