2013/07/06

2013 大鵬所城南澳兩日一夜之旅 (5)




食完嘢,我哋就問人點樣搭車去深圳喇,又係搭返我哋搭入去個架車E11出返去呢個深圳。開頭我哋都搵唔到個站,見到有個站就行埋去睇下有無喇,但係搵極到搵唔到個架車,好在有個香港人話我哋知可以係呢到等就得,重話我哋知係邊到落車然後就轉地鐵去羅湖~~因為我哋今晚會去食日式放題!!由於我哋點到就到咗,所以就係附近行咗一陣先上去食嘢。
間日式放題係近深圳彭年酒店附近,個幢大廈叫華都園大廈,其實呢一間日式放題我哋都食過幾次,佢係專做日本人嘅生意架。但係呢一間日式放題少人去食都幾OK,一多人去食呢,有好多嘢都會無同埋會漏單。呢一餐我哋都食到好美味,食完就各自歸家啦~~























沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...