2013/07/06

2013 大鵬所城南澳兩日一夜之旅 (3)



入到去呢間MoMo House之後,我哋就攞埋房放好行李之後就出發去呢個大鵬古城參觀啦。呢間MoMo House個外型都幾靚仔,不過就唔近海邊,友人話睇到有人寫係其他民宿嘅評語話海邊夜晚好噪~~所以呢一間MoMo House係入面都唔錯 !! 呢間MoMo House有免費WiFi提供,不過就要自備呢個毛巾。
攪好晒所有嘢,我哋就出發去呢個大鵬古城,由呢個MoMo House大鵬古城其實識行大概10分鐘就會到城門,今日我哋去到嘅時間都唔係好多人,所以影下相就無咩問題。呢個古城有部份嘅景點係要收費先可以參觀嘅,我哋最後都無入到去呢D收費嘅地方~~成個古城,如果要慢慢睇,真係可以睇半日~~睇完古城,我哋就返去民宿,順便搵下嘢食。咁啱路經一間係古城入面嘅食店叫盛和農家菜,佢放咗D叫古瑤雞,我哋就睇下咩來啦,咁啱佢哋就問我哋有無興趣,又話平俾我哋喎,咁我哋就決定食呢一間啦。
我哋叫咗一隻古瑤雞、半隻炆鴨、蓮藕南乳餅、一個湯同埋有一碟菜~~呢個雞都幾好食,好入味!!鴨重出色,好淋無臊味,重有個蓮藕南乳餅有係好好食~~食飽我哋就行返去民宿到休息~~
食嘢期間重同間食店嘅一個員工吹下水,原來佢都係香港人,不過唔知點解返咗來呢到做嘢嘅呢?






























































































































2 則留言:

  1. 劉小蟲6/7/13 22:51

    大大大佬。。。。你寫得咁快,我追唔切啊~~~
    [版主回覆07/09/2013 16:11:51]嘻嘻...一早寫好咗,唔記得 Post 出來...

    回覆刪除
  2. 這個地方很有特色...冬天時去的吧?...近日天氣炎熱,看見你的外套也流汗!
    [版主回覆07/17/2013 06:05:05]係呀...第一次去係冬天...夏天去嘅話應該幾熱...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...