2013/07/06

2013 大鵬所城南澳兩日一夜之旅 (4)


MoMo House > 東山古寺 > Lunch@南澳建華海鮮酒家 > 南澳咸魚街 (南澳資料) 深圳> Dinner@日本放題
今日我哋就9點鐘出發去搵早餐食,我哋係民宿附近近海邊個到睇下有咩食,見到有間海濱餐廳嘅就行入去食嘢,呢到又白粥、油炸鬼、牛腩湯米同埋炒米食,我哋就叫咗呢幾樣嘢食~~
食完就嘢,我哋就去咗行古城附近嘅東山古寺,呢個東山古寺我哋去到個時佢重係到進行緊大型裝修緊,有得睇嘅地方就唔多,不過睇佢哋要興建嘅地方其實都好大下~~睇來呢到真係想變做旅遊區,睇完我哋就去咗附近嘅一個士多啤梨園到睇下有無多啤梨摘,係無嘅~~睇完我哋就行返去民宿到Checkout,準備去南澳。
由民宿去南澳,我哋要搭車出返去呢個王母站先,然後就轉M233入去呢個南澳。去到南澳附近,我哋就早咗落車,咁就順便一路行一路睇嘢喇。我哋首先去睇咗呢個南澳咸魚街先,無買到嘢。之後就去搵食喇,其實個時都差不多成兩點架啦,我哋最後去咗一間叫建華海鮮酒家嘅食店到食Lunch,叫咗個海膽炒飯、炒蜆同埋一個炒菜~~呢間嘢都幾好食,個海膽炒飯真係幾好味~真係想叫多一個來食 !!











































































1 則留言:

  1. 個蒙古包係真的住宿定只是參觀?
    [版主回覆07/17/2013 06:03:14]可以住,但係好貴...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...