2013/07/06

2013 大鵬所城南澳兩日一夜之旅 (1)

19/1/2013 Day 1
粉嶺 > 沙頭角 > 大鵬 > Lunch@王母墟清真蘭州拉麵 > 大鵬較場尾 > MoMo House > 大鵬古城 > Dinner@盛和農家菜 >  MoMo House
呢個 Trip 真係幾突然,有個老友係呢個Trip出發前幾日突然問我呢個週末有無興趣去呢大鵬古城加南澳,我就無咩所謂嘅,因為其實我都未去過~~問埋另外一半,無問題就朴鎚啦。
本來就諗住Book旋木家嘅,因為有D雜誌報導過,睇落又幾特別,不過到我哋去搵資料想Book個時已經Full晒。間旋木家有三間館,但係都可以Full Book架,真係勁 ! 不過可能又同佢個個位置有關,因為佢個幾間都係係海邊。其實,係海邊都重有好多間可以選擇,但係靚D嘅價錢又好貴,平嘅又真係好民宿下。又可能因為呢到有深圳墾丁之稱,所以每逢週末就會有好多深圳住嘅人過來呢一邊玩架啦~~
上一次搵咗一排,其實都係係網上面搵嘅,有個網專門係Book D 住宿嘅,叫檸檬網Lemonsay。我哋就係呢到搵到呢一間MoMoHouse,呢一間個Café個樣都幾吸引,老闆又幾Nice。經呢個檸檬網Book住宿係要落訂,俾錢嘅方法就係用支持寶,但係我個個支持寶好耐無用,所以唔知得唔得。好在友人嘅亞哥係深圳有戶口可以入錢落去,咁就攪掂埋住宿喇~~

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...