2009/06/29

2009 澳門之旅 - 澳門市內遊 & Lunch

好啦.....今日係最後一日係澳門到玩 ! 食完個豐富嘅自助早餐之後,就上房休息下~~~~重要攞埋D紀念品,佢哋個枕頭幾好枕,諗住Check out 睇下佢哋個枕頭幾錢一個,不過最後係唔記得問架 !!

我哋第一站就係去白鴿巢公園,行過見都有個相仕咁就睇下相先。睇完之後我哋當然係要去澳門嘅地標,大三巴啦....順便就去埋呢個炮台山影下幾支炮啦,不過有部份地方就圍住咗,唔知攪咩呢 ?!!

睇完呢個我哋就去新葡京到行下,不過去過威尼斯人,就會覺得新葡京行得好唔舒服,同埋好細。呀.....重有就係佢哋個Buffet,自助山...又係好多人係到,本來我哋就係揀一係自助山,一係就索菲特,不過因為有餐飲卷,所以呢最後都無試呢一間。係自助山食雖然有好多嘢揀來食,但係呢 !! 唔可以傾得耐囉,只可以有二個鐘食架咋 !! 睇完我哋就要食Lunch,附近又無咩好食,最後就搵咗澳門茶餐廳,呢一間D嘢真係好鬼死貴,食咗幾樣嘢都要成四百幾蚊埋單~~~~



睇返個相先啦...




行上去大三巴嘅路都幾有特色




大三巴~~~有D地方正在維修緊




澳門博物館




新葡京




葡國雞飯




澳門炒米...又幾好味喎...




呢個就係兒童鴛鴦




豬扒包都幾好味




一張枱到要成二百蚊~~~






2 則留言:

  1. CRYSTAL♔1/7/09 20:40

    WOW  quite expensive...Macau improve a lot this few years~
    [版主回覆07/01/2009 21:48:00]係呀....澳門呢幾年真係好唔同...妳幾耐之前去過呢 ??
    呢一餐真係好貴,唔係好抵 ! 不過澳門重有好多好食同平嘅地方嘅

    回覆刪除
  2. 好肚餓呀~~~~
    [版主回覆07/15/2009 14:25:00]哈哈,快D食嘢啦....

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...