2009/06/08

2009 韓國自駕之旅 - Day 10 首爾市內遊 (5) 弦大、新村及梨大

好喇....終於都去到第10日啦.....重有一日係要返香港啦 !! 今日嘅行程都幾豐富架 !

我哋第一站就係去弦大、新村同梨大附近睇下嘢。呢幾日搭地鐵都搭到熟晒路喇 !!






一去地鐵,唔~~~感覺都幾少人,唔知係唔係學校區嘅問題呢 ?! 不過就有好多食店喎 !




好....因為我哋未食早餐,於是就係附近搵間嘢食喇...就係Dunkin Donuts,呢一間食店成日都見但就無試過囉 ! 香港好似唔多覺有呢一間買咖啡嘅店舖~~~我哋每人叫咗返嘢食




白色個個係飯來架,好好味...




D咖啡都幾好飲~~~~




呢兩件Cake又係好好味




不過其實呢間嘢買D嘢都幾貴架,差不多每人要三十幾蚊一份架...係香港三十幾蚊早餐可以食到好正喇...不過旅行就係要咩都試呀嗎...




食完嘢就要做下運動喇...我哋就係附近到一路行一路睇嘢喇..




其實有好多店舖都未開門架 !!




韓國嘅都市日報~~~~




呢一間就係弦大喇....




附近有好多食店




呢間店舖我哋見過好多次....不過無試過 !!




路邊嘅花花




行下行下就到咗新村




行行下人有三急,就搵間百貨公司方便下啦....男、女廁個Logo幾得意





到咗梨大附近啦...




呢間KFC都特別~~~~




嘩~~~團友們見到咁嘅價錢就忍唔住要睇睇啦...




呢間係間百貨公司嘅後面




梨大附近嘅一條街...都幾多嘢睇同買




梨大女子大學~~~




好有校園氣色呀




呀~~~個D係唔係韓國嘅公屋來嘅呢 ?!




好靚嘅花....影咗唔少相




梨大附近嘅店舖真係幾多嘢買同集中,旅行團都會來呢個地方睇架




D旅行團就會放低D團友係到自由行架喇...




嗱~~幾多旅遊巴泊咗係到




梨大地鐵出入口




6 則留言:

  1. 嘩...好似又出左好多篇咁喎
    我睇到邊呀??
    [版主回覆06/08/2009 21:48:00]係呀....嗱嗱聲打晒佢...真係有D會唔記得架 !! 妳睇到邊呀....嘻嘻~~~我都唔知呀...

    回覆刪除
  2. 白色嗰舊又真係一 d 都睇唔出係飯喎!
    [版主回覆06/10/2009 05:00:00]睇落去係咪有D似白糖糕呢.....但係真係幾好味喎..

    回覆刪除
  3. Ben 本人是女仔, 我未望過機場和Hoteld地圖, 我諗我識睇掛, 如果真係唔識唯有撘地鐵去這3個地方, 弦大、新村同梨大邊個地方多d野睇(我想睇衫多d)佢地大約幾點開,你個日幾多點去吖店舖都未開門嘅...
    對呀對呀我就係住Koreana hotel , 我睇過酒店比嘅撘車資料,佢話光化門有個站, 但無講到要行幾耐先到酒店, 謝謝你幫我搵答案....至於coffee的店我諗我唔去找la, 因為好似好覆習...sorry. 最後想問韓國地鐵係唔係好容易搭架?
     
     
    [版主回覆07/15/2009 05:04:00]如果妳要買衫,梨大個邊應該會多D嘢買 ! 弘大同新村個邊比較少D,重有明洞同南大門到有嘢買 ! 我個日都成差不多12點去到梨大,D店舖大部份都開咗。至於要妳住個間酒店落車要行幾耐,我睇地圖可能都要行10分鐘,不過妳可以問下住過呢間酒店嘅人。
    重有就係韓國嘅地鐵唔難搭,但係妳要攪清楚邊一條線去邊~~~同埋D轉車站要搵下,跟指示去搵就得 !!
    妳去幾多日呀 ?

    回覆刪除
  4. 我和朋友會去4日, 但因朋友有是要晚上7,8點才到hotel, 而我就自己撘零晨機出發,有一日時間自己去周圍行下,早上諗住行完弦大、新村同梨大, 之後就去仁寺洞, 呀咁大學路值唔值得去呢? 請問弦大地鐵號碼239,2表示2號線咁39表示什麼?
    [版主回覆07/16/2009 04:54:00]哦~~原來妳唔係自己一個人去嘅....大學路到值得去睇下架,同埋個到都有D嘢買架 !! 妳講得啱,第一個2即係2號線,而39應該係第39號站呱,呢個都係我自己估架咋 !! 諗住會去睇D咩呀 ? 會唔會買好多護膚用品呢?

    回覆刪除
  5. 就係去睇護膚用品和衫等東西....你知嗎我d朋友已經寫好一張好長lis比我幫佢買野....真係誇張....謝謝連日來的回應....thank you
    [版主回覆07/18/2009 09:57:00]哈哈~~~韓國D護膚品真係好平,又有好多Sample送喎....不過應該係買雪花秀最抵,平香港好多 ! 記得各帶一張 Visa 同 Master Card 去呀...因為可能有 Promotion

    回覆刪除
  6. HELLO 我係一個女仔打算去korea 架 想問下梨大 新村同弦大我應該邊度開始行起 呢3個地方唔會隔得太遠 ??
    [版主回覆06/27/2010 08:40:00]如果妳要順路的話就由弦大 > 新村 > 梨大 或者 梨大 > 新村 > 弦大 咁行,但係如果行晒其實都幾遠下個喎...最多嘢睇就係梨大,如果妳無咩特別行程到可以Plan一日行呢幾個地方,不過就唔晒咁早開始,食Lunch之後開始去行會多D嘢睇 !!

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...