2009/06/28

2009 澳門之旅 - 威尼斯人玩大細機 & 索菲特 Dinner Buffet

好啦...睇完呢個葡式建築物之後,就去係對面嘅威尼斯人玩大細機,雖然睇好似好近,但係搭的士都要成差不多三十蚊。係搭車去嘅途中,個的士司機好多嘢講,重話個威尼斯嘅最後一期就快會開工,又話係大陸俾錢開始返呢個工程~~~~嘩,個司機講到好似自己都有份去參與咁,不過可能係真都唔定。

去到威尼斯人,真係可以人山人海來形容都得,又有好多內地嘅遊客係到。其實威尼斯人我係第二次去架喇,不過我上次去嘅時間都無咁多人架。我哋首先去睇下個運河,係附近影下相,睇下D人表演~~~之後就去賭場到玩大細機,大細機真係好好玩,因為我唔係咁鍾意係賭枱到玩,同埋大細機都係HK$10一注,不過我上次玩係HK$5一注架 !! 咁次無咩斬獲......真係齋玩....

真係快樂不知時日過,玩下玩下就去到成七點,即刻要去食Dinner Buffet,因為有幾百蚊嘅餐飲卷,所以就係索菲特都食 Dinner Buffet。圍返都係百幾蚊一個人到,不過唔知係唔係少人食嘅關係,款式唔係太多,但係D嘢食都Okay!!



威尼斯人真係好多人呢~~~~




呢個街真係幾好行,又有冷氣,不過就周圍都係人~~~




呢班演員準備表演啦...




呢個蠟像人我諗好多人都睇過啦...




索菲特 Dinner Buffet




款式唔多,但都幾好食,重有唔係好多人,都幾好......




火腿...好好味....




1 則留言:

來到留返句說話先走啦...