2015/05/17

2015 荷、比、盧、德、法自駕之旅 Day 9 (11) 好一杯 Welcome Drink….

Day 9 (6 April 2015) 星期一 (天睛、有雲)
Trier(特里爾)  > Namur, Belgium (納慕爾 ) > Tournai, Belgium (圖爾奈)
行車里數 : 339km




今日我哋會去返比利時,重要係幾長程嘅車程,會途經一個叫 Namur 嘅城鎮。朝早食完酒店嘅簡單早餐,又返上房到Hea下先
Trier 去第一個景點要成2個幾鐘,一路都好暢順,大概11點幾就到咗 Namur 嘅城堡,不過都唔似係一個城堡咁嘅,最高個到有一間好似古堡嘅屋,不過改裝咗成一間酒店。附近重有個馬戲團搭咗係到,又有個遊樂場係到。之後就去睇下D教堂,然後就去搵食,淨係見到有間麥當當,不過就唔知有無位可以泊,其實唔係咁想食麥當當因為都幾熱氣。最後,我哋就食咗之前住宿嘅麵包,同埋飲埋D橙汁。
之後就去今晚嘅住宿到,去到就順便去入下油。
我哋未夠三點就到咗,今晚住個間住宿個個屋主係樓下到開餐廳嘅,之前搵過下資料知道屋主就係間餐廳入面。個屋主就好似網上面D人咁講好熱情咁請我哋飲杯 Welcome Drink,我哋其實都唔知飲D咩,咁我哋就話飲佢間餐廳嘅出名嘅,又問我哋可以飲酒精飲品,我哋就話無所謂~~之後就整咗兩杯 Cocktail,杯嘢其實都幾好飲,不過之後就瀨嘢喇,個人呢就 ring ring 哋。

放好咗行李就出去影下個市廣場、市政廳、鐘樓同個教堂,呢到個教堂又係係到裝修緊。呢個教堂其實都幾大架,好似話係比利時第三大嘅教堂。次次去到都總係有D景點係係到維修緊之後就去咗附近嘅家樂福到買嘢,主要係買今晚嘅晚餐同埋聽日嘅早餐。間超市大就大喇,但係呢都無嘢啱買嘅~~買完嘢我哋就返去住宿到整今晚嘅晚餐同埋要休息下~~因為杯 Cocktail 到幾勁下!!
聽日我哋可能會去一個法國嘅小鎮叫 Lille ,點解去呢?咪係因為個屋主極力嘅推介囉,話呢個鎮大概15分鐘就會到,重要好靚添~~之後就會去 Bruxell

:
Name:          Appartement Studio Tournai
Address:       Rue Marché au Jambon 12/3 7500 Tournai Belgium
GPS         :    N 050° 36.492, E 03° 23.199
Tel.          :    +32495275127
Price   :         €60 (Apartment with Shower)

Remark     :    Free Wifi

住宿評語:
呢一間住宿都幾大,以EUR$60都幾抵,不過廚房用具就唔係好足,重有就係個沖涼房又係好多住宿嘅問題,就係沖涼D水會流晒出來,整到成個廁所都濕晒。WiFi就好暢順,都幾好~~泊車就可以泊係樓下到,不過都係我問個屋主可唔可以泊係樓下先可以泊咋!廚房用具就真係唔係好夠,得一個煎Pan,同一個煲。不過以 EUR$60 呢個價錢來講其實係Ok


早餐都好一般
Namur, Belgium (納慕爾 ) 城堡
午餐因為搵唔到合心水嘅,所以就食包
Tournai, Belgium (圖爾奈
市廣場、鐘樓


教堂
晚餐
住宿樓下就係一間餐廳,唔煮的話都可以落去食
 Welcome Drink...飲完個人 ring ring 哋
好多間嘅住宿都係要行呢一款嘅樓梯

2 則留言:

  1. The drink is like orange juice. Cannot believe it is so strong.

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係咁先至瀨嘢...好易入口,又甜甜哋喎...之後就...

      刪除

來到留返句說話先走啦...