2015/05/16

2015 荷、比、盧、德、法自駕之旅 Day 7 (9) 一日經歷四季....陰天、雨、落冰雹、落雪、太陽

Day 7 (4 April 2015) 星期六 (陰天、雨、落冰雹、落雪、太陽)
Liège(列日市比利時) > Clervaux, Luxembourg(盧森堡) > Vianden > Kichberg > Luxembourg(盧森堡)

行車里數 : 216km



今日嘅行程比較輕鬆,因為我哋嘅目的地係盧森堡,由呢個烈日市去盧森堡個幾鐘就可以直到,不過我哋會去下途經嘅城鎮到睇下嘢先去盧森堡市。呢間 Hostel 嘅早餐其實都幾款,不過我哋0830落到去都已經無咩嘢食,因為係無人 Refill D嘢食,我哋見到遲過我哋落來食嘢嘅人,淨係得麵包食咋。到我哋走個時先見到有人 Refill Hostel係咁上下,不過其實我哋都見到有唔少嘅家庭住呢一間嘅Hostel,可能呢個市難搵住宿都唔定。
尋晚其實唔係瞓得幾好,可能係凍,因為唔知點解瞓瞓下好似部暖油機好似係熄咗咁,咁呢一間 Hostel 又唔係有好多嘅被可以用,所以都幾凍。
我哋食完早餐係房到 Hea 咗一陣同埋要還原返D嘢,大概0930我哋先出發。今朝起身個時都已經見到出面落緊雨,到我哋出發個時都重落緊雨。之後一路上都重係落緊雨,行行下重落冰雹添,差不多去到盧森堡嘅時間重落埋雪添呀,不過我懷疑個GPS帶咗我哋行咗一段德國嘅路,因為個電話無神神有過咗境收到第二個國家嘅網絡嘅訊息。
今日我哋第一個景點係係Clervaux,呢個位於盧森堡嘅城鎮,特色就係城堡同教堂~~~不過我哋都係遠觀,無入到去睇,因為個時都重落緊雨。下一個景點就係Vianden,呢到有個好大嘅城堡,不過因為都重係落緊雨,我哋想兜個近D嘅位去睇,點知兜兜下去咗第二個地方,係遠距離睇呢個城堡,影完相我哋就繼續行程喇。行行下見到有個商場,諗住睇下有無嘢食,就入咗去睇下。呢個商場淨係得個好大嘅超市同埋飲咖啡嘅地方,無食店嘅,好在係唔洗俾錢泊車嘅啫,我哋重幫襯埋呢個商場嘅廁所添呀。之後就繼續向酒店出發,行行下見到有間麥當當同埋一間叫 Quick 嘅又係食包嘅食店,咁我哋就入去麥當當到食個Lunch先啦,叫咗兩個新款包食,味道都唔錯啦,重有就係D薯條都幾好食。其實係香港,基本上我係唔會食麥當當嘅,係去旅行無咩選擇之下先食架咋~~
食完我哋就繼續去酒店啦,我哋兩點幾到咗,搵咗個位停低咗,問咗個 Reception 佢話俾我知附近都有D免費嘅街位可以泊嘅。咁我哋又兜咗一個圈,但係免費嘅位就無晒,唯有兜返去停個個位,個位其實就係酒店對面。咁我哋停咗係到,買咗飛,要 EUR$2/hour,都幾貴 !! 不過1800之後就唔洗入錢,咁即係我哋要泊3個鐘先得。之後就 Checkin 啦,休息咗一陣,我哋就出去睇下盧森堡嘅景點啦。呢一間酒店其實都幾近D景點,10分鐘就可以行到去市中心。我哋去睇咗呢個大公府、聖母教堂、威廉二世廣場,重有環狀城壁,同埋維修中嘅市政廣場。重行咗一D買紀念品嘅舖頭,順便睇下有無咩可以食,不過就搵唔到啱心水嘅。
之後我哋就返去酒店到休息啦,今晚嘅晚餐係食杯麵,聽日我哋就會去德國到啦不過都係一日啫~~~

住宿資料:
Name:      Christophe Colomb
Address:  10, Rue d'Anvers 1130 Luxembourg Luxembourg
GPS:          N 049° 36.201, E 06° 7.798
Tel.:           +3524084141
Price:        €99 (Double Room) + Parking €12
Remark:   Free Wifi and breakfast included



住宿評語:
呢一間酒店睇個款應該係家庭式經營嘅,酒店房都幾乾淨。泊車佢哋可以有安排,但係就同間酒店都距離幾遠下,酒店街出面有錶位。酒店有提供 WiFi 同埋有埋早餐,早餐都唔錯。酒店位置距離市中心有10分鐘腳程,如果天氣好其實都無咩問題嘅~~~

早餐...未食晒前都幾多嘢揀
 Clervaux, Luxembourg(盧森堡)...睇城堡....
Vianden 都係睇城堡...
係去 Kichberg 途中見到有間超市就入去睇下

Lunch @ McDonald
Luxembourg(盧森堡)
Luxembourg(盧森堡) Hotel

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...