2015/05/09

2015 荷、比、盧、德、法自駕之旅 Day 5 (7) 凡高....真係好抽象。。冰雹落完未呢。。。。

Day 5 (2 April 2015) 星期四 (陰、睛、雨、落冰雹)
Giethoorn (羊角村) > Het Nationaal Park de Hoge Veluwe高費呂韋國家公園> Nederlands Openluchtmuseum 荷蘭戶外博物館> Arnhem(阿納姆)

行車里數 : 111km


今日我哋就會繼續南下去一個叫 Arnhem 嘅鎮,然後聽日就會落比利時。今日個天氣都係麻麻哋,食完早餐我哋就係呢一間屋到Hea下先,因為都真係幾正。之後就要搬返D行李上車,呢個過程差不多用咗成半個鐘,因為我哋有兩件行李,佢架車仔每次又只可以搬得一件行李,所以最少要來回兩次先至可以搬晒,好在我哋D行程唔係好趕啫。
今日我哋第一個景點就係呢個Het Nationaal Park de Hoge Veluwe高費呂韋國家公園,呢個公園有咩特別呢?!其實係無咩特別,不過我哋無咩景點睇咪去睇下囉。我哋大概11點就到咗個公園,公園呢到泊車要俾錢,分別係 EUR$6.25  EUR$3,又咩分別呢? EUR$3個個就係一個泊係門口,然後再自己踩單車入去個公園。而EUR$6.25呢一個呢,就係直接揸架車入去公園到。我哋當然係泊係門口到,然後再自己踩單車入去個公園,呢個公園入面重有一個美術館,其實如果無呢個美術館的話,基本上呢個美術館係無咩特別嘢睇。泊好架車,然後就去買飛啦。之後就去攞單車,呢個公園係會提供單車俾你踩架,全部放晒係入口附近。揀好單車我哋就出發啦,去呢個公園嘅唯一一個景點(其實D旅遊書話,如果係秋天來的話,就會有紅業睇)。由入口踩去呢個博物館大概15分鐘內到,我哋踩個時都好大風,踩踩下重要落冰雹添,好在已經差不多到個美術館咋 !!
呢個究竟係咩美術館呢?!就係叫Kröller-Müller Museum,入面有咩特別呢?其實呢一個國家公園,有凡高森林之稱,因為有一個收藏家,將佢嘅收藏放咗入去呢一間美術館入面,而D收藏品入面有D凡高嘅作品。我哋入到去呢一個美術館嘅時候,入面有好多人,應該係學生來嘅多,睇嘅中途就見到有幾個講廣東話嘅人係到。呢一家美術館呢,其實我哋就覺得無咩特別,我諗真係要讀美術嘅人或者係藝術家先會識得欣賞,所以結論係如果大家無咩時間,而去呢個公園嘅時間係唔係係秋天的話,呢一個景點可以 Skip 咗佢,因為個入場費加埋泊車其實都唔平架 !!
睇完我哋就諗住係去下一個景點嘅時候搵食Lunch嘅地方,不過最後係搵唔到啱心水嘅,所以我哋就食豆沙包做Lunch啦。
之後我哋就去呢個Nederlands Openluchtmuseum 荷蘭戶外博物館睇嘢,呢一個景點我哋係入去佢個停車場前研究咗一段時間先入去,因為驚又係會好似個國家公園咁流,同埋佢嘅入場費要成 EUR$16 一個再加埋泊車要 EUR$6 ,要成 EUR$48 架。研究咗一排,睇過應該會多嘢睇過個國家公園,所以我哋就入去睇啦。入到去,見到有架馬車停咗係到,有個外國人係咁向我哋揮手叫我哋上車,我哋開頭重以為要俾錢嘅添,原來係唔洗嘅! 咁梗係上去座下啦,架馬車會係呢個戶外博物館到兜一個圈,個職員會介紹下每一個景點地方,不過係講荷蘭話~~同車重有一個家庭,佢哋係話來自瑞士,不過個亞爸就係呢個荷蘭到工作,D女放假就帶佢哋來睇下呢個戶外博物館。佢重話已經係來咗第三次,今次係第四次來,話每一個景點位都有人係到介紹,同埋揀今日來係會少人D可以每一個景點位睇耐D,重話每一個景點位D人有機會會俾你試下佢哋要整嘅嘢,所以佢先至會來咁多次,因為每個景點位佢都會睇好耐!!外國人果然係唔同我哋呀~~
呢個荷蘭戶外博物館其實係將荷蘭人舊時嘅生活同工作嘅嘢放晒入呢個戶外博物館,等D遊人可以了解下舊時荷蘭人嘅生活,呢個景點好過過國家公園好多,值得一去架!!
我哋睇到差不多成4點先走人,然後就去今晚嘅住宿喇,由呢個博物館去係15分鐘來應該會到,臨開車前就用 Whatsapp同今晚住宿嘅屋主聯絡咗,話我哋會由個博物館去住宿到。今晚嘅住宿係住係 Arnhem 嘅市中心,不過就無得泊車係住宿到,其實搵住宿個時都搵過下其他,唔係有好多可以選擇,呢一間睇落去個樣又幾靚仔,所以就試下Book咗佢先啦。問過下住宿個屋主,佢話附近有一個停車場有得泊,24小時要 EUR$15 ,叫做有得泊喇。屋主重俾咗兩個鄰近嘅停車場俾我哋,咁我就搵咗一個應該係近D嘅停車場,去到個停車場又無咩標示泊車嘅收費,咁我就唯有落去Check Check  !! 問咗個停車場嘅保安,話由你泊入去停車場個一刻計,24小時最多都係 EUR$15 ,其實呢個停車場,每小時都要兩歐幾架~~~個保安重話如果係泊得耐就泊落去地下個一層。泊好車我哋就推埋兩件行李去住宿,搵咗一陣,原來都唔係好遠,不過D路推住件行李就難行~~去到住宿樓下個屋主就行落來接我哋。呢一間住宿又係要行樓梯,我哋住嘅地方就係2樓,又係要搬件行李上去。放好行李,就係到 Hea 下先~~
之後我哋就去呢個市嘅市中心到行下,順便搵下有無超市,有就買埋今晚嘅晚餐~~呢個鎮到幾多嘢睇,有個大教堂係到,不過又係維修緊,其實我哋住宿係可以望到呢一間教堂架。本來想行去河邊到睇下條河景,不過團友話腳痛,所以無行到。行完就返去整晚餐,然後就洗衫,因為有洗衣機係到,其實尋晚個間都有洗衣機,不過個洗衣機係要行出去嘅,所以就無用到。聽日我哋就會去比利時嘅烈日市~~

景點資料:
Het Nationaal Park de Hoge Veluwe高費呂韋國家公園 (52.079732, 5.832177)
Opening hours : March 09:00 - 18:00 April 08:00 - 20:00
Ticket Park excluding Kröller-Müller Museum Adults€ 8,80 Including Kröller-Müller Museum   Adults€ 17,60
Car/motorcycle in the Park€ 6,25    Parking outside the entrances€ 3
A visit to Museonder is included in the park entrance ticket
Travelling from the A1, A12 and A50 motorways, follow the signs for ‘Park Hoge Veluwe’. They will take you to the Park entrance.
Are you taking your car into the Park? Taking your car into the Park is allowed, subject to a surcharge of € 6,25 per vehicle. The Park offers parking places near Jachthuis Sint Hubertus, the Kröller-Müller Museum and in the central area.
Note: when entering the Park, remember that you are entering a National Park. The recommended speed is 40 km/h.
Parking near the entrance- You can of course also park your car outside the Park near the Hoenderloo, Otterlo or Schaarsbergen entrances. The parking fee is € 3. You can pay at the entrance desk. White Bikes are available for you at all entrances.

Nederlands Openluchtmuseum 荷蘭戶外博物館 (GPS: 52.010124, 5.906641)
Summer 01 April to 01 November 2015
Mon to Fri 10.00 u - 17.00 u Weekend & Holiday 10.00 u - 17.00 u
Adults : €16,00
露天民俗博物館(Nederlands Openluchmuseum)位於荷蘭東部亞能市附近,佔地約44公頃,歷史已相當悠久,為了要把具歷史性之傳統房子保存下來,使其不因現代化而消失,荷蘭有關單位將許多實屋由現地搬過來組裝而成,費了相當大的工夫。博物館在90年代引進了一些新的概念,創了5個新的區域,不同於一般民俗博物館,它既創新且具有實驗性及想像力,在2005年時贏得了由歐洲博物館所選出的年度最佳博物館獎,其展示主題由17世紀時期荷蘭農村的生活型態,直至進入21世紀時期現代化的專業精緻農場,範圍相當廣泛。


:
Name        :     B&B Bordeaux Arnhem
Address     :      Pastoorstraat 9 6811 ED Arnhem Netherlands
GPS            :      N 051° 58.789, E 05° 54.551
Tel.              :      +31617774720
Price          :      €95 (Apartment) + Tax €1.1 + Parking €15
Remark      :      Free Wifi, Breakfast included
Paid Parking
(Broerenstraat 51 - 6811 EB Arnhem, GPS: 51.979930, 5.911255)
(Rozet - Langstraat 10 - 6811 JA Arnhem  GPS:51.979543, 5.905895)

住宿評語:
呢一間住宿位處於呢個 Arnhem 嘅市中心範圍,附近有超市、食店同埋都幾多點舖。我哋住嘅係 Apartment ,成間屋都幾大下架。廚房幾大,入面設備非常齊全,浴室都好大,重有埋洗衣乾衣機添~~WiFi亦都非常好。不過,又係要經一條比較窄嘅樓梯先可以去到間屋到,屋主都有幫我哋攞一件細嘅行李,大個一見我就自己攞,因為其實都幾重架,所以如果想Book呢一間屋,要考慮下呢一點。重有就係泊車喇,個停車場其實都幾近間住宿,不過都要行一段路先到。基本上,呢一間屋係我係成個旅程覺得最正嘅一間。

泊車資料
On-street parking in Arnhem
Chargeable parking applies in the centre of Arnhem :
- Monday-Saturday between 09.00-18.00 hours (Thursday 21.00)
- Shopping Sundays 12.00-17.00 hours
- maximum parking duration : unlimited
- parking rate : € 2.70/hour


Car parks in Arnhem
Unlimited parking is set to the car park in the city centre. Parking rates in public car parks : € 1.90-2.70/hour, daily maximum € 15.00. Read more. 





Unlimited parking is set to the car park in the city centre. Parking rates in public car parks : € 1.90-2.70/hour, daily maximum € 15.00. 
Car parks in Arnhem
P1 - Rozet - Langstraat 10 - 6811 JA Arnhem
P2 - Broerenstraat - Broerenstraat 51 - 6811 EB Arnhem
P3 - Musis - Velperbinnensingel 1 - 6811 BP Arnhem.
P4 - Velperpoort - Ir.J.P.van Muijlwijkstr. 175 - 6828 BN Arnhem
P5 - Centraal - Willemstunnel 1 - 6811 KZ Arnhem





朝早起身係間屋到望出去都幾靚
是日早餐
出發了...我哋就係用呢架車仔推D行李架喇
Het Nationaal Park de Hoge Veluwe高費呂韋國家公園
踩單車去個美術館
呢個美術館入面D嘢太抽象喇,唔係好明
 Nederlands Openluchtmuseum 荷蘭戶外博物館


 

原來入面都幾多嘢睇個喎...好睇過個個國家公園










B&B Bordeaux Arnhem
Arnhem 市中心
 
 Dinner Today


沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...