2010/06/28

2009 日本東北之旅 Day 6

 2009 日本東北自駕遊 Day 6
日期 : 29.10.2009  星期三

行程 : スーパーホテルCity仙台(SuperHotel仙台) >松島 >瑞巌 > Lunch@(有)独ま >厳美渓>  猊鼻渓 > Dinner@ぴょんぴょん舎 稲荷町本店 > スーパーホテル盛岡

住宿 : スーパーホテル盛岡

 總行程里數 : 242 公里 – 大約 5 小時 33 分鐘



檢視較大的地圖



好喇 !! 又係要晨咁早就起身,因為我哋要係有日光嘅時間去睇晒D戶外景點。不過係出發之前我哋就要去食個早餐先,今次呢一間仙台City Hotel嘅早餐真係我住咁多間最豐富個一間來,D款式好多選擇,用呢個價錢住同埋有得食真係非常自抵呀~~~食完早餐我哋就上房到休息一陣就,就出發,但係之前我哋要去搵個間 LV 係邊到,原來尋晚我哋都已經經過過,但係就無留意到,唔緊要我哋會再返仙台嘅 !! 今日嘅行程第一個景點就係松島喇,松島呢個名真係聽咗好耐,重要係係昔日好多去日本旅行團要去嘅景點。

驅車去松島其實大約半個鐘就到,我哋一路入去就一路停車影相,其實好快就知道到咗松島未,因為一到咗,真係好似個名咁,你會見到有好多有松嘅島~~~去到呢到,當然係要搵返D唔洗俾錢嘅停車場啦。係未正式入松島嘅中心,我哋都停咗一兩個免費位置,但係呢D免費位遲咗就會無架啦,重要係遠離咗個中心地方架 !!

我哋一路睇就一路揸車向中心點出發,但係去到中心位就要泊係D收費停車場,兜咗幾個圈到無免費停車場,咁唯有泊係D收費停車場到啦。我哋停咗車周圍行,重見到有兩團香港嘅旅行團係到添呀,原來松島家下都重係一個熱門嘅景點來嘅 !! 睇完松島唔知幾多個景(唔記得七定八景喇),我哋就順便睇埋呢個瑞巌個啦~~不過又係要收費,所以我哋無入去睇,點解會唔入呢 ?! 因為其實日本D寺廟好多都係差不多,入過一兩間就唔洗特登入去睇,因為入場費其實都唔平架。



見到差不多12點,我哋就決定係呢到食埋個Lunch先去下一個景點,先前搵過下D資料話松島呢到食石卷蠔,重有D地方係有放題添,不過最後都無去食放題,因為都驚驚D,雖然係日本啫,同埋路程都幾遠下,要行相反方向,唔係好順路,所以到係等下一次先食。於是,我哋就係附近睇咗幾間,最後揀咗一間有得食下蠔又有得食下牛舌嘅試下,味道都唔錯,但係份量就少D同埋牛舌就無尋晚食個D咁好味啦~~~



食完我哋就驅車去一個叫厳美渓嘅地方,呢個地方係D旅遊書到介紹睇紅葉都幾靚個喎~~呢個搵位泊車都幾容易,因為近D郊外地方 !! 但係我哋去到嘅時候,個到D紅葉其實都差不多無晒咁濟,但係睇落去都重可以嘅,重有就係見到有D日本人旅行團都來呢個地方,即係應該係幾靚架。

之後我哋去一個叫猊鼻渓嘅地方繼續睇紅葉,咁我哋就順便入埋酒店個地步入去個 GPS 到啦,點知又 Show 唔到酒店個位置喎~~咁唯有就全部再入多一次啦,呀~~~又正常返喎 !! 講返個猊鼻渓先睇D書仔介紹呢到會有人划船載你係條溪到睇呢到成個峽谷到睇紅葉,重會唱埋歌仔添喎 !! 但係呢個節目Not Our Cup Of Tea 囉,重有就係呢到D紅葉都係差不多無晒咁濟,好在架車啱啱就泊咗係條溪隔離,行兩步就到,影完相我哋就要去酒店,個GPS話要成三個鐘先到,雖然最後唔洗三個鐘,但係都用咗兩個幾鐘先到酒店呀,因為途中有好多慢車同埋有好多路段到塞車呀,日本一到咗黃昏時間,好多地方都會塞車架~~~

今次酒店Check in又無禮物攞喎,平時有好多禮物攞架嗎,雖然只係得女性先有,但係就唔知點解無囉 !! 重有就係間房係吸煙房,所以好大陣煙味,點解唔Book無煙房,應該係無晒D無煙房所以先會Book,下一次老死都唔會Book呢D 吸煙房,真係好難頂!! 之後我哋係去咗本書推介嘅一間餐廳到食Dinner喇。我哋係盛岡當然要叫埋個盛岡冷麵食下啦,重叫咗個燒肉套餐,真係有個爐放咗D炭俾你去燒D肉來食架~~~個冷麵到幾好食,有D似韓國嘅冷麵,而個燒肉就好一般。

之後我哋就返酒店休息同埋要洗衫啦,呢到個乾衣機都幾勁,可以將D衫褲乾到成八、九成咁乾~~~攪掂就上下網,然後就瞓囉...



松島



瑞巌



Lunch@(有)独ま




D蠔都幾好食架...




厳美渓




猊鼻渓




Dinner@ぴょんぴょん舎 稲荷町本店






沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...