2010/06/27

2009 日本東北之旅 Day 5

  2009 日本東北自駕遊 Day 5

 日期 : 28.10.2009  星期二

 行程 : スーパーホテル山形駅西口 (SuperHotel山形駅西口) >霞城公園 >山形県郷土館(旧県庁舎 & 県会議事堂) >銀山温泉 >鳴子峡 (另外資料)>  Lunch@鳴子峡 > 仙台 > 青葉城址 > スーパーホテルCity仙台(SuperHotel仙台)>仙台市中心遊覽 > Dinner@牛たん 一福    

 住宿 : スーパーホテルCity仙台 (SuperHotel仙台)

 總行程里數 : 188 公里 – 大約 4 小時 42 分鐘



檢視較大的地圖

今日已經係去到行程嘅第五日喇,因為見到天氣預報話11月頭D天氣會唔係幾好,所以我哋就要同太陽伯伯玩遊戲,追住太陽伯伯,即係要係日出(7點幾)玩到日落(下午5點到,係..無錯係5點,個天就會開始黑,未到6點黑晒,真係要講句,即刻黑又得,立即黑又得,得咗...)。係酒店食完個美味嘅早餐之後,我哋就要爭取時間(點解去旅行都要咁早起身架??),出發去附近嘅一個景點霞城公園,揸車去都幾近,不過個GPS又係帶咗我哋唔知去邊,呢個公園其實都幾大,開頭我哋就係搵錯咗,其實我哋去呢個公園都係想搵個浸腳嘅足浴咋,不過最後都係搵唔到囉,都唔知係邊到添~~~可惜 !! 我哋係個公園入面兜來兜去,行行下見到有個叫山形県郷土館,於是就落車去睇下啦...點知未開門,咁我哋當然要同佢影返張相留下念啦。

之後見架車都就快無油(其實應該重有三份一到,不過就費時用到咁盡,一陣行行下無油,又無地方入咪大煲,所以都係入咗先)。入完油,我哋就驅車去山形縣嘅舊市政廳參觀下,呢個舊市政廳個外觀都幾華麗,好有大英帝國嘅建築色彩,當然係到我哋都影咗唔少嘅相啦。

好,跟住我哋就去銀山温泉到睇下啦,睇D書介紹呢到D建築物好古色古香,D建築物襯托住後面個山嘅紅葉真係好有味道,如果係龍友一定會係到影好耐先捨得走人。我哋揸車去呢個景點嘅時候,行D路開頭都唔覺去緊呢個地方,係差不多到先知到咗,但係呢個地方就無咩地方俾人泊車,有泊車嘅地方都係D旅館嘅,所以我哋都搵咗一排先搵到一個角落頭泊低架戰車咋 !! 我哋係入面D大街都行下參觀下,行行下見到有個浸腳嘅地方,但係見到佢不停咁冒煙出來,我再搵手試下,嘩~~好熱,應該係浸唔到腳,所以最後我哋都無浸到 !! 重有就我睇有D人夜晚Book咗住係呢到D溫泉酒店,夜晚影呢條溫泉街個種Feel好鬼正。呢個景點其實都有唔少嘅旅行團會去,因為係我哋係入面睇嘢期間,都見到唔少嘅香港旅行係到出現。

之後我哋就去今日嘅重點景點鳴子峡,雖然睇個地圖好似唔係好遠咁,但係我都要成個幾鐘嘅車程先去到架!!去呢個鳴子峡嘅沿點景色都好靚,我哋當然係會見到靚嘅就會落車影下相啦,呢D就係自駕遊嘅好處喇 !! 去到鳴子峡嘅時間,成十二點幾,近主要景點嘅停車場好多都已經無晒位,於是我哋就要泊遠D,好在我哋早少少到,如果唔係就要越泊越遠啦。呢個鳴子峡嘅中心位置有個大停車場,個都有一D臨時攤檔食店同埋有間餐廳,廁所呢D設備都有,呢到好似一D嘉年華會咁,非常之熱鬧。我哋泊好車,就行返去食嘢個邊食返個Lunch先。途經有一條橋好多人企咗係到唔知等咩,Set好晒相機唔知想影D咩嘢,開頭我哋都唔知佢哋想影咩嘢,後來先知原來佢哋係到等D火車由隧道出來經過再入返隧道個一刻嘅畫面,嘩~~~唔怪之得Set好晒嘢等影啦。我哋就無理咁多,當然係食咗嘢先算啦,其實都有幾多嘢食,真係花多眼亂,但係就無咩位置食嘢囉,因為實在係好多人呀~~~~食完嘢就返車到食埋個蘋果先開始睇呢個鳴子峡。我哋係到周圍影下相,其實呢到可以圍個圈行睇下入面嘅山色,不過要行晒起碼都要成三、四個鐘先可以攪掂,所以我哋就係外圍到睇下同埋影下相,睇完一個就揸車去另外一個位睇。呢到D紅葉嘅數目其實都幾多,但係如果係正啱啱開嘅時候來睇呢,應該會重靚,成個山都係紅紅橙橙咁~~~~之後我哋去到一個另外一個位睇葉,諗住泊係一一間買嘢嘅商店個停車場到,我哋開頭泊咗係到落車準備走人去睇嘢,有個日本亞姐見我哋無行入去到佢哋個間舖頭。就走出來講咗一大輪日文,都唔知佢講咩(日本人就係咁,唔理妳識唔識聽總之就講完先算~~),最後我哋當然係搵個第二個位泊啦~~~其實如果時間多的話,呢到真係可以睇一日都得架...

睇完呢個景點,我哋就要揸車去仙台,由鳴子峡仙台要成三個鐘,沿途都幾塞車下添呀。去到仙台,本來我哋諗住睇一個叫青葉城址,但係去到我哋要搵咗個地方泊車先可以,個時個天已經黑晒,所以最後我哋都係無去到呢個青葉城址入面參觀到。之後我哋就去酒店(スーパーホテルCity仙台 (SuperHotel仙台) 喇,由於呢間酒店係位處於呢個市中心,個停車場無得自出自入,所以我哋泊低咗架車就要做步兵喇,不過係呢類市中心就絕對唔適宜揸車,因為係好難搵到免費嘅位泊,所以其實步兵都無咩所謂 !! 我哋泊好架車就攞房啦,呢間房其實都幾細,會唔會係因為呢個係市中心嘅關係呢,我諗都應該係啦~~~攞完房我哋就要去搵食喇~~

來到仙台當然係要食牛舌啦,睇D書都介紹咗幾間,咁我哋當然要去搵咗先啦。我哋係附近搵,見到有一間叫牛たん 一福 有幾多人係到等食喎,咁我哋當然係試下呢一間啦,唔好食點會有人等先~~不過係食之前我哋就係附近嘅地方都行下先喇,但係原來有好多舖頭都閂咗門,好多舖頭都係6點到就收工,尤其係D大百貨公司,所以我哋行行下都無咩睇。重有仙台有條通都幾長下,要行晒都要成個鐘先得....

我哋見行到差不多就去返頭先個間牛たん 一福 到搵食喇,呢間食店有牛舌套餐,D牛舌有D係燒嘅,有D係滷嘅,係仙台當然係食燒架喇,個餐有個湯、有燒牛舌同埋一個飯,個湯係牛尾湯來架,D牛舌食落去都唔覺得係食緊牛,好好味同埋好 juicy ,配合埋D日本飯真係Very Good喇....呢一間食店重要有唔少嘅日本藝人幫襯過添呀 !!

食完嘢我哋就去行下街喇再行多一陣就返酒店休息啦.....





霞城公園


旧県庁舎 & 県会議事堂




銀山温泉




鳴子峡




仙台



牛たん 一福 牛舌套餐

5 則留言:

  1. CRYSTAL♔28/10/09 21:32

    so amazing!! like follow you enjoy this wonderful trip....the MISO Soup I want to try also! btw #4 look like England~~
    [版主回覆10/29/2009 05:30:00]係呀...D景真係幾靚,睇得好開心呢....個湯都幾好味,其實係日本基本上樣樣都好好味架...

    回覆刪除
  2. mrs. normal Z29/10/09 02:31

    呢道真係好靚呀 ..
    [版主回覆10/29/2009 05:32:00]嘻嘻....真係好正呢 !! 重有好多相但係唔得閒 Upload 呢...因為家下要早睡早起,係有日光嘅時間去睇D景點,但係呢個東北無得 Shopping 呀..

    回覆刪除
  3. 一串嗰個係咩食物嚟架?
    [版主回覆10/31/2009 05:28:00]係火腿同埋腸仔....味道都唔錯

    回覆刪除
  4. 牛脷 ?  (話時話...我好似無響日本食過牛脷呀!!)

    [版主回覆06/27/2010 13:05:00]嘩~~仙台嘅牛舌咁出名妳都無試過呀...

    回覆刪除
  5. 方芷晴27/6/10 19:21

    牛舌,好好味ga,見到你d相,真係忍唔住想食~~
    [版主回覆06/27/2010 20:06:00]係呀...諗起都覺得好食呢...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...