2016/12/31

2016 日本中部北陸自駕之旅 Day 9 5/11/2016 星期六 (23) 藤助の湯 ふじや

Day 9  5/11/2016(Saturday)
富山縣 (五箇山 相倉合掌造り集落) > 白川郷合掌村) > 白川郷 荻町城跡展望台 > Lunch@蕎麦庄 >   >  道の駅 白川郷 > 藤助の湯 ふじや  >  白川郷 荻町城跡展望台 > 藤助の湯 ふじや

食完我哋就去住宿方向行,途經呢個道の駅 白川郷,我哋就入去參觀下。呢到入面重有一個介紹D合掌屋嘅結構係點樣,同埋係點樣起嘅。睇完我哋就去今晚嘅住宿藤助の湯 ふじや,呢一晚嘅住宿係全個行程最貴嘅,要成¥43,200。其實原先係想住係白川郷入面,但係我哋Book得比較遲,所以基本上都無得選擇。係白川郷入面可以經Jalan訂房嘅有3間,樂天就有好多間,Bookig.com都有幾間。But 係白川郷入面得一間城山館(しろやまかん)有得Book,重要係差不多¥50,000,雖則今次諗住係豪住宿團啫,但係都不能夠接受,況且包嘅嘢都好一般。不過開頭都係諗住呢一間,因為都係想係白川郷入面住下,期間當然會留意下有無其他住宿會有房有人放出來喇~~~跟住有一日手痕睇下呢個Booking.com入面有トヨタ白川郷自然学校藤助の湯出現,トヨタ白川郷自然学校呢一間唔洗¥20,000就有交易,重要幾近白川郷,不過呢入面嘅設備就比較普通D。跟住就係呢一間藤助の湯,要¥43,200,入面有露天溫泉,重有貸切風呂,個樣重幾靚仔添,係Booking.com評分有10(10分係滿分)。所以我就取消咗城山館個Booking訂呢一間藤助の湯,不過期間都繼續望下白川郷有無房。到就快出發前幾日,係Jalan見到白川郷の湯有房喎,不過訂極到訂唔到。
講返間藤助の湯先,我哋入咗電話去個GPS,由白川郷去都要成15分鐘車程。到咗~~~就泊架車係住宿對面,不過呢~~同我係網上面睇嘅有D出入,但係佢寫住ふじや旅館,我哋無咩為意到。咁我哋就入去啦,個格局又真係一間民宿來個喎。入到去一個人都無,咁我哋就大聲叫下啦,有兩個婆婆行出來,心諗呢兩個婆婆咁勤力,咁大年紀都重做嘢嘅,應該係家族生意來嘅。我哋就同婆婆講Checkin,婆婆唔知咩嘢。搞咗一輪,婆婆就叫個後生女出來,原來我哋住嘅地方唔係呢到。
佢就帶我哋去我哋今晚嘅住宿到,原來係過多一個街口先係,個樣就似我係網上面睇到嘅。泊好車,就搬D行李入去啦,佢哋首先叫我哋坐咗係個爐旁邊,又有D嘢食同埋有嘢飲。之後就安排我哋入房,順便介紹下呢個住宿入面有咩設備。呢到有個露天風呂,行行下又介紹有貸切風呂,重要係免費嘅添~~~
之後就去到我哋住宿,房入面淨係得廁所,就無浴室嘅,即係要係出面沖涼。唔緊要啦,我哋都會去浸溫泉,其實都已經沖埋涼喇。
之後我哋就去浸返個貸切風呂先,然而就返房休息下,跟住就去荻町城跡展望台到睇白川郷合掌村夜景。我哋今次直頭揸埋架車上去,去到都有好多人係到。但係其實都唔知有咩影,見到D人用D長鏡Zoom埋去影D合掌屋,我哋就影咗幾張相就走人,因為要返去食晚餐。


這是一個廁所?即係咩呢?
飛驒名物
合掌屋解構
原來呢個係 "ふじや旅館"
入到去成間民宿咁,我哋當然覺得係呢一間啦!
原來 "藤助の湯" ふじや 係另外一邊
停車場
等安排入房中
Welcome Drink and Food
向我哋就係住係呢一間啦
淨係得廁所,無浴室
間房都OK

房入面又有嘢食
貸切風呂
浸返個貸切風呂先
白川郷合掌村夜景

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...