2016/12/31

2016 日本中部北陸自駕之旅 Day 10 6/11/2016 星期日 (25) 鐵路上踩單車~~~

Day 10 6/11/2016(Sunday)
富山縣 (平瀨溫泉) > 岐阜縣 (Gattan Go!! Rail-MT > Lunch@北陸回転寿司かいおう > 飛騨民俗村・飛騨の里 > 高山まつりの森  > 上三之町) > スーパーホテル飛騨・高山 (SUPER HOTEL HIDA-TAKAYAMA) > Dinner@飛騨高山 飛騨牛焼肉専門店「味蔵天国」



高山まつりの森 MC: 191 101 568*11
Gattan Go!! Rail-MT MC: 191 832 845*13



今日我哋會去高山市,行程就比例輕鬆。今朝嘅早餐又係定食,味道都幾好味。我哋行去食早餐嘅時間,經過個貸切風呂,又有人係到浸緊,如果唔係浸完要休息一排呢,我哋都會浸多一次。
食嘢之前,我哋已經將件行李放上車,因為諗住食完我哋就會走人。由住宿呢個位去Gattan Go!! Rail-MT都要成兩個鐘車程,所以我哋就諗住早D出發,不過早餐就定咗係8點先有得食。食早餐期間,聽到有人講廣東話,唔通又有香港人住係呢到?!

我哋八點半到出發,GPS帶咗我哋行山路,呢一段路有好多紅葉重有瀑布睇,如果唔係天陰都幾正~~~不過呢一段山路真係唔係幾容易行,基本上都唔見有車行咁滯。我哋大概10點幾就到咗今日第一景點Gattan Go!! Rail-MT,呢一個係係鐵路路軌上面踩單車,之前見過係台灣都有D咁嘅嘢玩,見到Blog友又有玩呢一樣嘢,梗係加埋入去喇~~~
泊好車,一落車,咦~~~咁凍嘅,即刻要換返件戰衣先,因為一陣要係D露天嘅地方到踩單車。呢一個鐵路踩單車其實係要預先約定先有得玩,不過我哋就無,就咁Walk-in玩。原來都真係Full Book個喎,好在佢又有Waiting List個喎,最後我哋都有得玩。呢個Gattan Go!! Rail-MT其實都係開到11月尾到,可能因為會有雪玩唔到都唔定。呢條鐵路來回有成5.8km,官方話要30-40分鐘到。


俾咗錢之後就要聽一個Briefing 先可以去玩,不過唔知佢講咩。我哋係全條隊最後個一架,著好晒衫帶埋手套重有頭盔就出發。其實都幾容易踩,不過有D地方有暗斜,但係成段路都好容易踩。如果好天就更加正。係我哋嘅前一架車,原來都係香港人。


豐富嘅早餐
出發啦
GPS帶我哋行山路,途經有一條瀑布
如果有藍天,一定好靚
Gattan Go!! Rail-MT
去到好凍下
鐵路上踩嘅單車
Briefing
出發啦

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...