2015/04/19

2015 荷、比、盧、德、法自駕之旅 (2) 序

呢個荷蘭、比利時、盧森堡、德國之旅都係係出發前個幾月先決定,因為呢….唔知去邊到好~~~買機票到係係3月頭買,因為等佢燃油附加費減咗先訂機票會平少少。不過住宿到就無咩平嘢可以揀到,因為可能時間太少,呢個荷、比、盧、德嘅住宿費都幾貴下,比之前去嘅國家貴,好在歐羅跌咗,幫補咗D費用咋,全部都係係 Booking.comBook嘅。Book車個到,又係Book遲咗,係Confirm Booking 之前見到有平成幾百蚊嘅 Booking 出現過一日,之後就無再出現~~今次都係搵返個間艇仔公司 Economycarrentals Book,因為佢又真係平,重要有全保送,都幾好~~~
呢個荷、比、盧、德最後我哋就去埋法國,其實係有一日嘅住宿嘅老闆介紹係近比利時嘅一個法國小鎮幾靚(係咁講 Beautiful…Beautiful…),我哋咪去兜下咁囉係最後個幾日荷蘭又同D親戚食飯同飲滿月酒,都幾忙下~~~不過其實如果係無咩時間,去荷、比、盧十日都足夠,因為要睇嘅嘢真係唔係好多(我講緊我哋呢D對異國文化無咩興趣嘅人咋)~~歐洲通常都係市廣場、市政廳、教堂….呢一類嘅嘢,所以睇睇下就會無咩興趣,我哋有好多Plan咗去嘅城鎮都無去,因為真係無咩吸引力。所以其實十日多D到夠玩,至於德國我哋都係見係盧森堡附近所以去睇下啫~~~法國就俾個住宿老闆老點,不過個個鎮應該幾多嘢買,但係我哋朝早未夠十點就到,好多舖頭都未開,所以都無咩睇~~~
重有呢一次頭個一個星期,成個歐洲都好大風,有幾日我哋覺得好似打緊十號風球咁,成個人都可以吹得郁架 !! 重有就係行行下落冰雹、係盧森堡揸揸下車落雪好在旅程嘅下半部大部份都好好天,所以都幾正。重有就係都唔知點解我哋去旅行個段時間個D景點好多都維修,不過聽D親戚講話歐洲景點嘅建築物係會成日維修,再加上歐洲人嘅工作進度,可以維修好耐~~~基本上係唔關我哋去嘅時間問題,係維修嘅人嘅問題,不過諗深一層,如果唔維修,D古蹟咪好快爛囉
今次自駕咗18(加埋搭飛機其實有20日都幾多下),最唔好行嘅路就係比利時,佢D高速公路可以有好多窿係到都得架,同埋揸車D人無咩禮貌。荷蘭每逢星期六、日就會封路維修,攪到要兜路~~~停車場泊車嘅錢係咁多次最多,我哋已經係揀來去,如果唔係應該會重多D ! 但係估唔到嘅係租屋嘅錢都佔咗成個旅程嘅三成幾不過可以去旅行其實都真係唔錯,下一個目的地會係邊到呢 ? 會唔會玩返亞洲地區呢?!因為歐洲差不多大部份都去咗

8 則留言:

  1. Ben你的確是歐洲自駕遊的專家XD
    之前也想過荷比盧法這條路線,最後只到了法國摩納哥。
    如果歐洲帶小孩自駕遊的話,你覺得那個國家最好呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 荷蘭加盧森堡或者荷蘭加德國都OK....比利時感覺有D唔係好安全咁,遲D我會寫點解...
      或者淨係去荷蘭或者去德個都得

      刪除
  2. 嘩...又去完啦~正啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻~~妳都去唔少啦....
      妳下一站去邊呀 ?

      刪除
    2. 我6月呀, HEHEEHE....再..克羅地亞, 塞爾維亞, 保加利亞, 馬其頓, 科索沃,阿爾巴尼亞,黑山......大Project..
      唉...你今次租車有無加全保呀?

      刪除
    3. 等妳哋去完睇下正唔正先....

      刪除
  3. 你實在寫得太快,我齋睇都跟唔切。去咗斯洛伐克,羅馬尼亞未?仲有波羅的海呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講個一堆我全部都未去呀~~~有個 Blog 友來緊6月會去,睇下佢有咩 Comments 先....
      波羅的海...下面個幾個國家好似幾悶蛋,上面北歐應該會去啦....趁歐羅低呀嗎...
      妳呢 ? 呢幾個都去晒喇 ?

      刪除

來到留返句說話先走啦...