2015/04/24

2015 荷、比、盧、德、法自駕之旅 Day 1 (3) 係咪打緊風 ??

Day 1 (29 March 2015) 星期日 (大風)
HKG > Amsterdam > Hyatt Place Amsterdam Airport

行車里數 : 30KM (原先應該係少個10KM架....)



今日起程出發,今日係無景點嘅,因為去到荷蘭預計都成差不多八點,攞埋車去到酒店都應該有九點啦,九點我哋係預多咗嘅。我哋班機係係下午點半到起飛,當然係去機場食返個 Lunch 先上機啦,今次就去咗未入閘嘅大家樂到食,其實都係偷方便費時搵啫。不過呢一間大家樂有好多強國人係到食,可能平呱~~~食完我哋就入閘啦,之後就等上機。今次我哋就係搭KLM,第一次搭,D機位都OK,唔頂腳~~~飛機餐有兩餐,上機後大概兩個鐘後,同埋到站前個幾鐘到,味道就一般啦,唔叫難食。但係就無咩片睇囉所以我都無睇到片~~
班機又唔知點解遲咗成個鐘先起飛,唔知係唔係今日機場好多班機嘅關係。去到荷蘭比原先嘅時間遲咗成40分鐘,其實應該準時到,又係去到機場唔知點解唔可以降落,可能又係多機嘅關係又或者係大風都唔定 !! 落到機過海關都好順利,個海關職員見到我哋係中國人,重同我哋講你好,即係有好多強國人來荷蘭玩囉~~~本來我想同佢講金沙亞咪打,不過驚人覺得玩嘢的我入房咋
之後就去咗攞車,去到都幾多人等緊,今次我哋係 Europcar 到攞車。係機場個 Counter 到登記完,之後就要去停車場攞車,開頭我聽到個Counter職員話見到Lift就落到0字就會見到佢哋D職員,點知我哋去到咩都無,咁唯有返轉頭~~~原來係要行到尾,之後都見到有人好似我哋咁未到尾就搭 Lift 落去。去到攞車個 Counter 到都要等一排,因為都幾多人攞車。今次俾咗一架Peugeot 208,後面重有一堆型號嘅 Code 唔知 e咩咩唔記得咗,應該係新款,因為架車都係行咗唔夠三千公里。Set 好晒D嘢就出發,不過架車轉波有D Chok ,唔知點解 !!

之前 Book 酒店係15分鐘來應該會到嘅,不過因為改路攪到要用多咗成30分鐘先到!! 重有就係唔知點解好大風,好似打緊風咁。我哋去到酒店停車場泊好車推行李入酒店時大風到吹得郁個人, Check in 完就上酒店休息啦。

住宿 :
Name        :     Hyatt Place Amsterdam Airport
Address    :     Rijnlanderweg 800 2132 NN Hoofddorp Netherlands
GPS           :     N 052° 17.612, E 04° 42.959
Tel.             :     +31205421234
Price         :     €75.56 (Standard Double Room) + Tax €4.54 (Total : €80.1)
Remark     :     Included Breakfast and free parking and Wifi

住後感:
Hyatt Place Amsterdam Airport 酒店,都係Booking.comBook嘅,酒店都係一般格局啦,無咩特別 !!間酒店都幾近機場(如果無封路的話),又可以免費泊車同包早餐,都算唔錯。房入面都係一般酒店嘅設備,不過沖涼花灑水壓唔係好足,重有浴室用品都係家下酒店嘅All In One,無牙刷牙膏(環保)WiFi都幾快。其實呢一日我哋有考慮攞唔攞車,直接住係機場嘅酒店,價錢貴幾百,但係反而租多一日車重平多幾百蚊,所以最後都係租車揸去酒店。


   今次都要帶兩個喼去,因為每人得23kg
入到去都已經開始上機啦...
呢隻機種好似坐過
荷航空姐
起飛啦...
飛機餐,叫做OK啦...唔難食囉...
Amsterdam機場入境
等攞行李....
出咗境就去攞車
Peugeot 208,架車好新架
出發前行咗2989km
酒店Checkin中
酒店房都OK
廁所

住宿評語:
Hyatt Place Amsterdam Airport 酒店,都係Booking.comBook嘅,酒店都係一般格局啦,無咩特別 !!間酒店都幾近機場(如果無封路的話),又可以免費泊車同包早餐,都算唔錯。房入面都係一般酒店嘅設備,不過沖涼花灑水壓唔係好足,重有浴室用品都係家下酒店嘅All In One,無牙刷牙膏(環保)WiFi都幾快。其實呢一日我哋有考慮攞唔攞車,直接住係機場嘅酒店,價錢貴幾百,但係反而租多一日車重平多幾百蚊,所以最後都係租車揸去酒店。

4 則留言:

  1. 真係又估唔到,租多一日車仲平過住機場酒店噃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,我開頭就諗住租少一日,住近近地嘅酒店,再試下入D日期去租車公司到,貴過租多一日。不過原來我睇返張租單,係我租車個日做緊唔知咩Sunday Promotion...所以就平咗,其實如果我再早多幾日 Confirm 個 Booking 重會平多幾百添呀,應該又係唔知咩 Promotion...

      刪除
  2. 荷蘭我想再去架(睇花), 但我團友話NO呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係除咗睇花可能無其他嘢睇....或者可以德國搭荷蘭咁都得...

      刪除

來到留返句說話先走啦...