2011/12/26

2011 塔斯曼尼亞自駕之旅 (7)(Day 3 28/10/2011)

來到塔斯曼尼亞第二日,起身執返晒D眼耳口鼻之後就要去整早餐喇。之後就落去廚房個雪櫃到攞返我哋D糧食喇(住係呢D Hostel可以將D食物放係個公家雪櫃到,但係記得寫低你住嘅房號同個名同埋住到幾時,唔係就會俾人當垃圾咁掉咗架啦~~)

我哋就係住係6號房啦..

公家廚房,都幾大下 

洗衫房 

因為今日就諗住去
Mt Field National Park行山嘅,所以順便要整埋個Lunch,今日整嘅嘢係烚蛋同埋完全唔洗煮嘅三文治~~ham加煙三文魚再加埋D新鮮嘅蕃茄,最重要就係要加埋個千島醬,飲品就係呢個芒果汁(原來一路都無同呢支芒果汁影過相添),呢個就係我哋Today Special~~   
整早餐ing.... 
整完早餐就要落去入錶,因為08:30~18:00呢個時段係要收錢,所以就要入返一個鐘先得 !!


食完早餐9: 30 a .m.我哋就出發啦~~

Hobart市去Mt
Field National Park
車程差不多要個半鐘,今日個天氣就陰天,去目的地嘅重有落下雨添呀~~ 
Mt Field National Park

呢到當時都幾凍下,可能係因為天陰陰又有霧霧雨嘅關係呱 


我哋大約11:00到咗呢個Mt
Field National Park
,去TasmaniaNational Park係要俾入園費,佢哋攞呢D錢主要用來用返係保育返D郊野公園嘅嘢上面嘅,架車都要俾泊車費,每次係要俾AUG$24(除咗 Cradle Mountain外,唔係唔洗俾,埃唔同價錢啫)~~之後係網上面搜索咗一輪嘅資料,發現咗佢哋National Parks Passes入面有一張叫 Holiday Pass,有效期係8個星期包一架車連8個人嘅收費,而收費只係AUG$60~~即係話我去三個National Park 就已經回本,計下數其實我哋應該會去到三個National Park。咁究竟Tasmania有幾多個 National Park? 係有19個嘅,詳細去呢到睇下啦 Tasmania
National Parks


AUG$24 Parking Fee  


不過呢張 Pass 係唔包 Tahune
Airwalk
(
呢個就係呢個一個團體管理嘅)同埋Port Arthur (呢個係Historical Site) 嘅入場費嘅~~(詳情可以睇下佢哋嘅 Frequently Asked Questions)


Visitor Center 到買咗張 Pass 個職員重幫我哋整咗D雙面膠紙係張泊車証到,可以將佢直接黐係架車嘅擋風玻璃到~~好啦~~準備好晒D嘢就要出發,我哋嘅第一站就係 Russell Fall~~




2 則留言:

  1. 整埋LUNCH, 有備而戰喎... hehehee~
    [版主回覆12/29/2011 19:58:02]係呀~~~唔知行到幾時又唔知邊到有嘢食咪整定D Lunch先囉...

    回覆刪除
  2. CRYSTAL♔30/12/11 13:24

    Wa The kitchen ao attract me lor...U look like the chef at this hostel...can I have 1 set please?! XD
    [版主回覆12/31/2011 09:59:05]嘩哈哈~~下次整俾妳食...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...