2011/12/24

2011 塔斯曼尼亞自駕之旅 (6)(Day 2 27/10/2011)

俾完錢就返返去Narrara
Backpackers Hostel
到攞返件行李去Hobart Hostel啦,頭先其實都無睇清楚呢一間 Hobart Hostel嘅環境,呢一間個廚房大過Narrara Backpackers Hostel個間,又有洗衣房啦同埋都係有免費Wifi~~但就係無得泊車~~安頓好咗D行李之後,我哋就休息咗一陣,睇真D間房其實都幾有D監獄風雲Feel…經我哋商議後我哋覺得係要送返D嘢俾頭先個女仔先得,於是就送D士多啤梨俾佢喇!!


我哋架車重泊咗係Narrara
Backpackers Hostel
門口到,因為我哋都要出去買今晚嘅晚餐,就返去攞車同埋送D士多啤梨俾個女仔,順便問下佢附近有D咩食,同埋附近邊到有超市。開頭佢都唔要D士多啤梨,但係我就係都要送俾佢,佢誠情難卻下就收咗D士多啤梨,重介紹邊到又嘢食同埋邊到有超市重有就係我問下佢可唔可以泊架車係佢哋到,佢都話無咩問題,不過就要視乎有無位而定~~


問好晒D嘢,我哋就出發去搵Supermarket啦,係個GPS到篤咗大約位置就揸去睇下,間超市離我哋間Hostel其實都係5分鐘車程內到,第一次搵唔到又兜返轉頭,兜返轉頭又唔見喎再兜多次先見到咋,呢一間超市都幾大間,係Tasmania有兩間大超市,一間係Woolworths,而另外一間就係Coles,今次我哋係去Woolworths~~


我哋入到去視察下有D咩要買,同埋今晚食D咩嘢~~行咗一輪,買咗D嘢食同埋飲料,重有就係呢幾日嘅早餐食嘅嘢啦,而今晚就唔整嘢食住,就買咗一隻烤雞來做晚餐,再加埋先前摘嘅士多啤梨做飯後甜果~~


買完嘢就揸車返去Hostel到啦,其實呢一間Hostel出面係有D錶位,係星期一至六由09:00~18:00係要俾錢嘅,而之後當然係唔洗俾錢啦,重又就係附近有其他錶位但係收費又唔一樣個喎~~~唔理咁多,返到去Hostel門口咁啱又有個位喎,隨後個幾日我哋都係泊係呢一個位,呢個位好似俾我哋專用咁,哈哈~~~


講返個晚餐隻烤雞先,呢一隻雞其實入面係有D飯,隻雞味道都唔錯,但係呢~~~係無肥肉架,不過佢又唔鞋口個喎啖啖肉再加埋D飯,兩個人都食唔晒,食完嘢就上下網搵返D景點資料準備聽日嘅行程,之後就沖涼瞓覺 !!

晚餐隻烤雞


有無D監獄風雲Feel


呢個廁所好重要呢...























簡單但已經好正嘅廁所


1 則留言:

來到留返句說話先走啦...