2009/05/10

2009 韓國自駕之旅 - Day 6 點解會咁架 ? 間房俾咗人 !! 韓式晚餐~~~

我哋係個條購物街到都逗留咗唔少時間,都係時間要返去攞車,然後就Check-in啦....原來泊車嘅地方都幾近我哋今晚住個間韓屋,叫做全州韓屋體驗生活館,呢個係我係網上面Book嘅,一去到呢,就見都有位老伯係到招呼緊一D韓國人,睇個樣係D先生同學生,唔知係唔係畢業旅行呢 ? 我哋等咗好耐,俾張Book嘢嘅記錄佢睇,點知佢就打開一本簿表示今晚無晒房 ! 吓,唔係呀嗎 ? 我同佢講你哋Confirm咗個喎,點解會無嘅 ! 跟住佢就打電話,我聽到佢同電話入面個人講話Internet,可能係由網上面Book嘅有另外一個人負責都唔定,以呢個人又無係本簿到做記錄 ! 但係我哋無得住,咁點算呢 ? 之後呢位老伯就再打電話喇,跟住就同指我哋去另外一個地方,我哋諗佢應該係幫我哋係附近搵一間住,係咁嘅情況下我哋唯有去佢介紹個一間喇,係我哋走個時,個個老師同D學生啱啱返來,個老伯同佢講咗幾句嘢,個老師無神神同我哋講"Sorry"喎 ! 可能係個老怕話我哋本來係住係呢到,點知就俾你哋住咗~~~個老師先同我哋講"Sorry"呱 ! 我哋沿住佢指嘅方向同地址去到一間叫"同樂園"嘅韓屋 ! 我哋話係個老伯介紹來,有一個後生仔識得講英文,於是我哋就話要兩間房要有廁所嘅 ! 點知佢介紹一間係 VIP 房來嘅,要成150,000won一晚 ! 吓 ! 唔係呀嗎~~~我哋原先個間都係 160,000 won 有兩間要有廁所添個喎 ! 於是我哋就問佢可唔可以4個住一間呢 ? 佢話唔得,因為呢個價係包埋早餐,唔要早餐都係減30,000won~~~唔係好化算 ! 於是我哋問佢有無平D嘅呢 ! 有,50,000一間~~~不過廁所就要用公用嘅~~~因為有D團友覺得好唔方便想要有廁所間VIP房,但係真係唔係好抵 ! 於是,我就係附近再搵下,點知好多都滿咗。大家相量過之後,就租咗喇。跟住就出去搵食喇,係我哋頭先周圍行個時,叫做"校洞韓食"好似幾好味,咁就去呢一間喇。我哋睇咗個Menu,然後就點咗4個Set....嘩~~~D配菜真係有好多 ! 韓國食品....都係辣....呢一餐都有幾多樣嘢都係辣嘅,但係就幾好味 ! 食完嘢我哋就返去呢一間韓屋啦。其實呢一間韓屋,都幾有特色,D房真係幾細間下,只係鋪到一張被就無位 ! 我哋以為可能幾凍啦~~~原來地下有暖管,夜晚重覺得好熱添呀 !!



本來我哋就係住呢一間古色古香嘅全州韓屋體驗生活館!







Website :

全州韓屋生活體驗館  www.jjhanok.com

不過佢哋個Website成日都壞壞哋,上唔到去 !

同樂園 http://jkhanok.co.kr/index.php



返到香港睇返原來呢D體驗館可以係入面教你造下D韓式食品、造紙同埋一D韓國嘅文化嘢,不過當然係要錢啦~~~同埋都要幾多時間下,唔怪得之有學生來呢度旅行啦~~俾D學生體驗下韓國嘅傳統嘢 !

唔好誤會,呢一間唔係我哋住嘅...行過見到幾靚影低咋 !




韓屋村街景




呢一間就係同樂園啦....





我哋就係住係呢一排 !




你哋睇下間房真係唔係好大架咋 ! 就係睇到咁闊咋 !




個窗出面就係街喇...




D韓屋好多都放咗呢D瓦缸




呢一間其實係Coffee Shop來架..幾靚呀 !




韓國村夜景  !




是日晚餐 !




食完重有杯好好味嘅嘢飲 !




究竟係校洞韓食定係校同韓食呢 ??




就係呢個Menu吸引咗我哋去食啦..




呢個唔係月亮,係一個係地下嘅圓形發光嘢




鋪完張被....就無晒位啦 !




5 則留言:

  1. 間房真係好細喎! 真係唔抵住呀!
    [版主回覆05/13/2009 04:58:00]真係好細...不過試下無妨嘅...

    回覆刪除
  2. CRYSTAL♔13/5/09 22:41

    Oh why so less people walk at street?
    [版主回覆05/14/2009 04:59:00]係呀.....因為呢個全州唔係太多遊客~~~

    回覆刪除
  3. 原來韓屋仲有得體驗活動參加
    你地無玩到0既?
    [版主回覆05/14/2009 19:19:00]無玩到呀....我哋得半日係全州....所以全州呢個地方可以去多一次,玩耐少少 !

    回覆刪除
  4. 遇到 book左又去到才無房呢d情形
    都好嬲0架
    但無奈, 同佢嘈都無用
    唯有搵過第二間啦
    [版主回覆05/14/2009 19:20:00]哈哈...妳想同佢嘈都無用...佢唔識聽英文 ! 問妳死未 !
    好在佢幫我哋搵到間咋 ! 如果唔係就要周圍兜架啦 !

    回覆刪除
  5. 一檯都係  
    [版主回覆05/14/2009 19:21:00]嘻嘻~~~食韓國嘢就係咁...一檯都係 !!

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...