2009/03/25

2009 "花中精靈"紫白雙色禾雀花美食之旅(3)

好喇...講返個團先,係大約09:30到等齊晒所有人就出發喇 ! 呢個團可以係羅湖或者皇崗口岸上車,所以我哋上車嘅時候到已經座咗差不多半車人係到。出發就要座差不多成兩個鐘嘅車程,第一個景點就係去食嘢喇,去到嘅時候就差不多成1點鐘。究竟呢個美食之旅,以美食為名嘅旅行團D嘢食係咪真係咁好味呢 ? 未落車前都有D期待,因為個導遊係車上面都介紹過下呢一餐係食D咩,係食燒鵝,導遊小姐介紹有兩種燒鵝,一種係叫平湖燒鵝,另一種....oh...sorry 唔記得叫XX燒鵝。分別係平湖燒鵝係外地人食,XX燒鵝係本地人食。好啦,講下間酒樓嘅環境,都係一般內地酒家咁,無客人嘅時候係咩都唔開嘅,個地下就唔知點解會濕淋淋咁~~~入到去我哋一圍大約10個人到喇 ! 第一到餸就係燒鵝...點知得1/4隻,嘩~~~主力係推介食燒鵝居然得咁少份量,一人得一至兩件到,不過味道就一般啦,個人認為深井個D好食D ! 其他餸重有一碟雞同埋魚其他菜總數有九個餸加一個湯,白飯就任你裝 ! 第一餐就覺得麻麻哋,因為覺得係美食團的話,應該係會好好味,呢一餐可以話食得飽囉 !




食午飯嘅地方




平湖燒鵝,份量好少






6 則留言:

  1. 得 1/4 隻咁矜貴?! ..... 賣相唔係好吸引咋喎!
    [版主回覆03/25/2009 21:05:00]係囉~~~呢一餐重要主打係燒鵝架嗎~~~

    回覆刪除
  2. 個團好唔好玩?~!

    我係炮台山開左一間日日有營,得間黎睇下~ =)


    [版主回覆03/25/2009 19:34:00]都OK啦...有得食有得睇下一D景點

    回覆刪除
  3. 咁細碟鵝, 邊咁10個人食呀!
    [版主回覆03/25/2009 19:36:00]係囉~~~呢個餐主力係燒鵝,竟然得咁少,所以開頭覺得有D搵笨嘅感覺 !!

    回覆刪除
  4. CRYSTAL♔27/3/09 09:08

    Is the environment hygiene or not?
    [版主回覆03/28/2009 07:04:00]唔~~~~成個地下都濕濕地~~~其實都OK嘅

    回覆刪除
  5. 不老不死28/3/09 16:52

    成餐飯嚟講,唔多掂喎!!!
    [版主回覆03/28/2009 21:33:00]係囉...真係唔係好得囉....話晒都叫美食團呀嗎...

    回覆刪除
  6. 方芷晴31/3/09 13:37

    1/4隻燒鵝,邊夠成枱人食?......
    [版主回覆03/31/2009 20:28:00]係囉....真係一開始就會講"唔係呀嗎 ?? 美食之旅 !!"

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...