2009/03/23

2009 "花中精靈"紫白雙色禾雀花美食之旅(2)

講返個團嘅資料先,呢個團係由一間叫達美旅遊攪嘅,佢哋嘅團差不多全部都叫美食之旅~~~未出發前,我朋友一D資料都無俾我,我係到諗究竟係咪淨係食架咋~~但係會去邊到食呢~~~Sorry...唔知 !! 於是就上網搵下資料喇...嘩~~一搵就出現好多人投訴貨不對版,又話唔夠食之餘似類嘅嘢,間唔中見到有人留言話OK喎~~~

好啦~~~到咗星期六就約咗係皇崗口岸社會停車場到等 ! 去到嘅時間,有好多人係到,心諗莫非全部都係參加呢個團,唔係呀嗎~~咁誇張 ! 原來當日有成一百團美食之旅嘅團,真係好誇張,不過就唔係全部去同一個地點 !







人山人海咁~~~~勁 !

3 則留言:

  1. 我honey果邊d家人, 成日幫襯呢間 "美食之旅" 0架
    佢地話又抵, 食都ok 喎!!
    [版主回覆03/24/2009 22:59:00]係呀~~~我開頭都係半信半疑咁架...原來係真個喎....不過第一餐就差D !

    回覆刪除
  2. 方芷晴24/3/09 20:58

    成一百團,勁呀!
     
    [版主回覆03/24/2009 22:59:00]真係有咁多架 ! 因為人山人海咁架 !

    回覆刪除
  3. CRYSTAL♔27/3/09 09:07

    This tour is go to where ?
    [版主回覆03/28/2009 07:04:00]去江門、東莞同中山

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...