2009/02/22

2009 台灣之旅 Day 3

15/2/2009

酒店 à SOGO忠孝街點 à Tokyu Hands 台北手創館@微風廣場 à 無印良品@微風廣場 à 酒店 à 台北車站 à 桃園機場 à 香港



今日就係最後一日,時間真係過得幾快下~~~係酒店食完個早餐之後,就係房入面Hae 到成差不多11點先走人,順便Check-out 埋,寄存咗D行李係酒店到,然後就去行街街。不過其實咁少時間都無咩地方可以行,我哋就去忠孝西路個邊行下。個邊有一間SOGO同埋有Tokyu-hands台北手創館行下,去到SOGO嘅時候無咩行到就去咗Tokyu-hands睇嘢喇,呢間Tokyu-hands其實都幾多嘢睇,大部份都係日本嘅貨品,睇睇下我哋重買咗個俾Netbook用嘅Case




都幾多嘢買.....


但係原來係個Size唔係好啱用架真係吹脹,明明係寫住個個Size架嗎不過都無辦法啦 ! 睇完之後,我哋就去返酒店攞行李去搭車去機場啦。諗住唔想行啦,搭巴士去台北車站本來想係酒店附近搭長榮去機場架,不過呢個車站咩都無寫,又唔知幾時有車,又唔知幾耐去到機場,咁唯有就係搭返國光喇….講返架巴士,唔知點解呢個時間咁多人搭,先前我哋出去行街嘅時間都無咩人,點知來第一架嘅時候,嘩~~~滿晒上唔到車,到第二架車來嘅時候上到車喇點知就行行下拋錨喎頂呀 ! 於是就搭的士啦其實都幾近,轉兩個灣就到啦盛惠NT$75其實我都唔知台北D的士收費,之後就要搵個國光車站,基本上資料就無咩,淨係知係台北車站隔離,都問過下人,講咗個方向,行來行去最後都搵到 ! 之後就去到機場 Check-in喇,呀~~~又唔知咩情序,要自己睇住件行李過完X-光機先走得喎咁啱部機又唔知咩事停咗喎,又要係到等下啦 ! 好啦~~~等完就去睇下個機場有咩嘢買啦台北呢個機場其實都比較舊同埋好落後咁 ! 係過海關之前都有幾間嘢買下嘢,新東陽同埋維格餅店,新東陽就無買到嘢,反而係維格餅店試食過D嘢又幾好味,於是就買來食喇….由於未食Lunch所以就係唯一一間食肆到食個麵,個麵就真係麻麻,價錢重要唔係幾抵 !

無得選擇下嘅牛肉麵...味道一般




過完海關,原來入面都有一間食肆睇個樣好似幾何味咁 ! 好在係飛機都有個簡單嘅飯食下咋,如果唔係都會幾肚餓……

呢個台北之旅其實都幾簡單,台灣其實有好多嘢玩,係我哋去完之後返來D旅行社同航空公司出咗好多Promotion….唔知我哋會唔會係3個月之內再去多次呢..因為個台証可以再去多一次架 !

1 則留言:

來到留返句說話先走啦...