2008/04/08

田中壽司刺生店@元朗

我諗係元朗住嘅人無咩邊幾個唔識呢間日本料理 - 田中....我記得我開始認識你一間日本料理嘅時候差不多有十年前之多,呢間料理店我第一次經過時見到有人排晒隊唔知係到等咩咁,有無咁誇張呀 ! 之後就入咗去試第一次一直食咗呢一間料理有十年之多,最初係阜財街近去大埔紅色Van附近 ! 之後就搬咗去B仔涼粉附近,再搬就去到近鄉中附近,最近就係大馬路頭。最咗第一間舖之外,佢每次開親隔離實有一間日本料理會開,我統稱為"執死雞"料理店...因為有D人等唔耐煩就會去呢D"執死雞"料理店攪掂,我叫佢地為"執死雞"料理店唔代表佢地D野唔好食,不過無田中咁好食 ! 係田中食野係有規定就係得45分鐘嘅用膳時間,因為佢地實在係太多人去食,如果唔係咁的話,D人唔知要等到幾時 ! 田中D壽司出名大件,其實先前佢都係獨孤一味淨係買D壽司刺生同埋一D簡單嘅日本料理,但係我都覺得好掂,不過近年係元朗實在有好多日本料理店,所以佢地都多咗好多款式...好啦 ! 都係唔講咁多,講下呢次食咗D咩先...

基本上呢個魚生刺生(有壽司飯、飯同埋烏冬揀) 係膽來嘅,次次都有叫,呢次叫咗烏冬,D烏冬唔係咁好食,俾舊時食開失色好多,因為近排叫親都係壽司飯 !




太極 (三文魚子加海膽壽司)...呢個好正 !






重有個鰻魚壽司....唔記得影相,又係好正架 !

5 則留言:

  1. 米雪兒8/4/08 20:01

    元朗「田中」我去過一次啊!  我無幾可入元朗,幾年都唔去一次....  上次去係兩年前拜完山,同啲堂哥、堂嫂、姪仔、姪女佢哋去啊!  拜完山....我同咗佢哋去咗屯門加元朗一日遊....  係佢哋帶我去食啊!
    [版主回覆04/08/2008 20:38:00]哈哈~~~元朗對好多人來講其實感覺好遠...但係家下交通方便好快就到架啦 !

    回覆刪除
  2. 死啦!我都未去過!!!
    [版主回覆04/09/2008 05:03:00]哦~~咁搵日去下啦 ! 不過就早D喎..唔係要等好耐架 ! 星期一休息 !

    回覆刪除
  3. 元朗路途真係太遠了
    [版主回覆04/09/2008 21:46:00]嘻嘻...其實諗就好遠...不過有咗西鐵真係快好多...

    回覆刪除
  4. sweetsamantha9/4/08 21:26

    元朗.......真係太遠啦!!!
     
    [版主回覆04/09/2008 21:46:00]哦....試下來食下啦...幾正架..好多人都係山長水遠來食架

    回覆刪除
  5. 你住港島區個邊?!我成日落元朗食野,所以都唔覺得有咩特別,得閒你再黎開去元朗廣場斜對面馬路個間泰國野試下丫,個度d野好正,價錢都平過一般泰國餐廳.
    [版主回覆04/12/2008 14:15:00]嘻嘻...其實我都係住係元朗架...
    哦...個間我都食過呀....都幾好味....不過元朗呢一兩年有好多泰國餐館開咗呀....有D都幾好....

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...