2008/04/16

赤丸製麵所@德福

呢一間叫赤丸製麵所位於九龍灣德福商場入面,每當繁忙時間都要排隊。而佢主力係買烏冬,亦都係日本一個出名做烏冬嘅地方嘅出品,呢個地方就係讚岐...不過我未去過日本呢個地方,有機會去下先....好 ! 其實今次係第二次食呢一間食肆,今次叫咗個冷烏冬,上次都有食都幾好味,熱食烏冬就未試過 ! 重有就係一個燒汁豚肉飯、香蔥蛋辣牛肉飯同埋一個炸魚餅。個兩個飯D飯就比較淋咗D,個魚餅就幾好味,整體都幾好食,兩個人埋單都唔洗一百蚊 ! 呢間赤丸製麵所係青衣同觀塘到有分店架 !





冷烏冬



炸魚餅




香蔥蛋辣牛肉飯跟個麵豉湯




燒汁豚肉飯跟個麵豉湯




4 則留言:

  1. apm果間都好多人食~日本d鳥冬的確係幾好味o既~
    [版主回覆04/16/2008 14:59:00]係九龍灣呢一近都好多人食架....

    回覆刪除
  2. 米雪兒16/4/08 15:53

    炸魚餅個樣好似唔錯咁喎....  掂唔掂呢?
    [版主回覆04/17/2008 04:59:00]呢個魚餅都幾好味.....不過如果平D就好啦...要成二十幾蚊一塊呀 ! Sogo 成日有D Counter 擺都成十幾蚊一塊,但係又真係幾好味個喎 !

    回覆刪除
  3. sweetsamantha16/4/08 16:18

    而家天氣咁熱,食個冷烏冬就至正啦!!!
    [版主回覆04/17/2008 05:01:00]係呀~~~我都幾鍾意食呢一類嘅食物架...

    回覆刪除
  4. 九龍灣同apm對我嚟講太遠呀!!唔知香港島有冇呢?
    [版主回覆04/17/2008 05:02:00]香港....呢一間野淨係係九龍有咋 ! 青衣重有一間 !

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...