2018/04/23

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 1 16-3-2018 Friday & Day 2 17-3-2018 Saturday (Warsaw, Poland)


HKG > Doha > Warsaw
華沙市中心

今日我哋就出發去呢波蘭.波羅的海三小國(立陶宛、拉脫維亞、愛沙尼亞)自駕之旅,但係我哋今日都係要返工架,所以我哋就放工之後就買咗啲嘢返屋企到食完準備出發。今次我哋就係坐呢個Qatar航空公司,因為去波蘭就無直航嘅,不過搭Qatar就唔係最短時間囉,但係就平。如果我哋早少少買機票,可以係3千到尾,又係等咗幾日之後就加咗幾舊水。我哋班機其實係第二日嘅00:25先起飛,所以我哋夜晚10點到到機場就ok喇。
今日機場唔知點解又係有好多人喎,香港人真係幾鍾意去旅行~~~
呢班機啲位都幾舒適,食咗一餐,瞓咗一瞓話咁快就到咗多哈機場喇,臨落機前一個鐘又食多餐,呢次竟然係有粥食喎。多哈機場都唔記得有幾耐之前來過呢個機場到轉過機,個次我哋重要搭Shuttle Bus兜咗好耐先到機場大樓,同埋個時個機場又唔係好大個喎。今次去到呢個機場完全唔同晒,上一次我記得好似又要再過多一次海關,今次就咁直入就得。同埋個機場就大咗好多,呢個機場都係有Wifi嘅,不過呢….就慢到亞媽都唔認得囉,重有啲地方係收到訊號但係其實係上唔到網(似乎上網已經係現今必須嘅一樣嘢),我之後就已經係個機場嘅 Suggestion到留咗言。今次我哋原先要等大概差不多4個鐘先再起飛,上咗架機唔知點解又再Delay咗成個鐘先起飛。去到華沙準備降落到跑道時突然又再爬升喎,又係上空到兜咗好幾個圈先降落,最後遲咗成個幾鐘先到。
出境同過海關都好順利,我哋首先去唱返少少波蘭幣先,然後就去攞車。啲租車公司全部都集中咗係一個地方到,租車方面都係搵個間之前去歐洲租個間Economy Car Rentals,經呢一間搵咗EuropcarBook車個時個網就話係31/3之前係波蘭要用雪鏈先可以行車,所以就要租埋,但係去到攞車時又話唔洗,所以最後都係無租到雪鏈嘅,而波羅的海三小國只係要雪軚就可以喇。
搞好晒啲手續,就要自己去停車場到攞車,個停車場就係個機場隔離,過條馬路就到。我哋一出個機場,嘩~~真係咪講笑,好嗱凍~~~今次我哋就係Book Ford Station Wagon個一個類別,但係呢就比咗架Peugeot 308 diesel 車,呢一款我都未揸過。架車嘅內籠就唔係好寬敞,個車尾箱只係啱啱好放到兩個28吋行李。
Set 好咗啲GPS Carcam就出發,華沙機場去市中心半個鐘車程就會到。今晚住嘅係接近市中心嘅住宿,呢間住宿都幾容易搵,泊車就要另外再俾錢。去到住宿都差不多成4點鐘,諗住兩點到到住宿然後出去市中心到行下,點知家下咁遲。呢間住宿嘅Checkin地方係係樓上,咁啱有人係入去,所以我哋先入到去。Checkin過程都好順利,原先諗住今晚住係Studio Room,間房都就唔係好大,但係就要行3層樓梯先到,如果好似我哋有大件行李就真係幾瀨嘢,不過我見佢有其他嘅房,個啲可能係地下都唔定。
之後就換返張上網漫遊咭,上網咭我哋買咗一張3UK 嘅漫遊咭,因為呢一張咭基本上就覆蓋晒我哋所去嘅地方,不過我哋等咗好耐都上到網,開頭重以為瀨咗嘢,就上網搵下啲Setting,試過晒都係梧得,不過最後差不多要成兩個鍾後先用到,我哋啱啱放張咭去部手機到時佢都有個訊息來話入網要一段時間。
之後就出去搵地方食嘢同埋去超市到買啲水同埋啲沖涼鹼液,呢一間住宿附近都有唔少食店,重有一間唔係好大嘅超市,我哋出去之時,個住宿嘅負責人提我哋要買定啲嘢,因為星期日唔係到到有超市開。
我哋今晚就去咗一間叫Restauracja Zapiecek,原來呢一間嘢係華沙都幾出名個喎。我哋就叫咗牛雜湯、豬手同埋德國腸仔,再加地道啤酒同埋檸水。本來想試下啲波蘭餃子,不過就要最少成6粒,我哋食完呢個就唔洗食其他嘢,所以無叫到。呢間餐廳啲嘢食都幾OK,食完我哋就返去住宿休息,因為聽日我哋就會直上立陶宛,車程都成6個鍾,所以諗住早啲出發。之前其實想係中間位置停一停順便睇下嘢同埋唔洗揸咁耐車,但係原來中間係無嘢睇,所以就直上去立陶宛。



:
Name: SleepWell Apartments Ordynacka (Studio)
Address: ul. Ordynacka 14 Sródmiescie 00-358 Warsaw Poland      Phone: +48 600 106 724
GPS: 52.23584, 21.01919 (N 052° 14.151, E 21° 1.152)
Price: PLN$372   Parking:PLN$34


機上面嘅娛樂

食兩個餐都係同一樣嘢
多哈機場
反而由多哈去華沙有粥食喎,都幾驚喜
Brunch
華沙機場租車公司
呢架就係陪伴我哋二十一日嘅戰車啦
華沙重係好凍
第一晚嘅住宿
要行幾層樓先到
間房其實都幾靚架
有生果送
華沙街道
超市
晚餐餐廳
地道啤酒
呢一張其實係想影後面個啤酒器,成個上
豬手
腸仔
夜晚嘅華沙,其實當時好凍

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...