2017/05/20

2017 四國自駕之旅 (7) 17/4/2017 Day 1 (Mon)

2017 四國自駕之旅 17/4/2017 Day 1 (Mon)
香港 > 四國高松 > 香川県 > 高松酒店 > 高松丸亀町商店街 > 高松兵庫町商店街 > 瓦町FLAG
: 東横INN高松兵庫町 (MC: 60 636 153*28)

今日我哋係09:05機,所以就要早去機場,Checkin完就去咗太興食早餐,太興D早餐又OK
今次唔洗搭巴士去機場中間上機喎班機之前係網上面到Checkin攞機位時睇過都唔係好滿,不過應該係好多人都無俾錢攞位啫,今次我哋都無。
班機都幾滿,跟住重要 Delay 咗成45分鐘先起飛,瞓咗一輪都未起飛。大概14:00就到咗,只係差原定時間5分鐘,過海關搞咗成半個鐘。
高松機場呢到一出海關就會見到租車嘅Counter,大部份嘅租車公司都會係到搵到。不過好多都係要車你去另外一個地方都攞車,我哋今次都係經 Toyota Rent a car 租車,都係租 Porte,因為係團友指定要呢一款,佢話唔洗自己開門同埋個位好闊好正喎~~
由機場去攞車嘅地方,租車公司會車你去,大概係5分鐘車程就到~~
我哋去到啱啱又係有一家香港人係到辦緊手續租車,今次有 ETC (¥432),所以就租埋。搞咗大概半個鐘到先搞掂,之後就準備出發,不過我哋未食Lunch,之前已經準備咗D蛋糕係機到食,不過未餓就無食到,所以就出發前食返件先!
第一日來到高松,天氣麻麻天陰重要落雨~~~原先諗住會去睇下呢個高松城跡或者栗林公園,不過咁嘅天氣就唔去喇
我哋成3點幾先離開租車公司,第一站就係去酒店Checkin先,途經Daiso我哋就入去買下嘢先。Daiso即係香港嘅Living Plaza,咁對返日元梗係抵過係香港買啦~~~
我哋入去買咗D有氣水同埋其他嘢就繼續行程啦,大概16:30就到咗酒店,今晚住東橫Inn。呢一間東橫Inn係正市中心,行街就最啱~~~
Checkin個時又有一家香港人係到Checkin緊,放好咗行李就出去行下街。之後就去咗行呢個高松丸亀町商店街 高松兵庫町商店街 同埋 瓦町FLAG ,呢個瓦町FLAG都無嘢睇嘅~~~晚餐就食咗烏冬,因為四國最出名就係烏冬~~~

睇個天氣預測,聽日應該會好天~~~


太興早餐
租車嘅Counter
 Toyota Rent a car
Porte
出發
Daiso
高松
晚餐
士多啤梨
呢支可樂~~~無咩特別囉

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...