2015/11/15

2015 北海道自駕美食之旅 - 序

日本~~~200910月日本東北之旅之後就無去,因為係11-3-2011 發生咗個個地震出現咗嘅問題。4年後嘅2015,日元跌到真係好低,去咗幾年歐洲都想去返D亞洲嘅地方,所以今次就揀北海道。我哋去呢一段期間,好彩應該係會睇到紅葉嘅,不過無神神有一個冷鋒吹咗去北海道,攪到D紅葉好多都提早咗見頃。雖然好多地方都係無晒D紅葉,得返D枯葉睇,不過我哋都重睇到少少。重有雪地都去過添~~~今次我哋係成個北海道都去晒,應該係話東南西北都去~~~北至稚內、東至根室、南至函館、西至積丹。其實我哋係10年前都去過北海道,重係第一次自駕嘅地方,真係幾值得懷念。原先諗住有好多海鮮食添,不過應該係唔啱時間,所以好多都無,好似海膽就已經係其中一個無嘅。所以唔怪得之我搵料個時見到D blog 友一年可以去幾次北海道啦 !! 所以我哋反啅嘅機會都幾大下…..因為其實我哋雖然去咗好多個個地方,但係有D景點係無去睇到嘅~~~之後去嘅就係深度遊~~





6 則留言:

  1. 北海道真係去多幾次都得架^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實係...唔同時間去睇唔同嘅嘢同食唔同嘅嘢

      刪除
  2. 絕對認同Maggie,Kaykie既睇法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都認同,睇完佢個 Blog 再去埋就知點解要去完又去

      刪除
  3. 嘩, 東南西北都比你玩晒啦, 點解我plan極都去唔晒架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去時間長呀嗎...不過其實都係走馬看花
      妳次次都係去一段短時間呀嗎...

      刪除

來到留返句說話先走啦...