2013/10/27

2013 西班牙葡萄牙自駕之旅 Day 0 & Day 1

Day 0 25/10/2013
HK > Doha
今日都係搭飛機啫...去到機場11點半到,好快就 check in 咗,件行李有成30kg....
如果唔係亞聯猶或者係今次呢一間Qatar航空公司,我諗應該唔可以30kg一件行李都可以照寄




Day 1 26/10/2013
Doha > Barcelona (http://goo.gl/maps/Y2oOT)
行走里數 : 21km

搭咗成9個鐘飛機去到卡塔爾首都多哈,講下呢一個 Qatar 航空公司架機先,座位都幾寬闊,重要係經濟位都有牙膏、牙刷、眼罩呢D嘢派,不過只係由香港去多哈個一程有咋喎,由多哈去巴塞隆納個程係無嘅...家下其實好多航空公司都無派架啦。不過呢間Qatar嘅飛機餐真係幾唔好食....
之後去到多哈機場呢,又唔俾周圍影相喎,香港人咩都影一餐飽架嗎....
係多哈機場到要登三個鐘先轉機到巴塞隆納,呢個機場有免費Wifi ,不過呢,其實好似無咁,成日都係不斷線....
之後就搭差不多成7個鐘先到巴塞隆納,過海關好快,不過等攞行李就幾耐下,差不多成25分鐘先攞到件行李。呢個機場其實都幾繁忙,出到去有好多人等接機 ,本來想買張電話咭上網用,點知原來機場係無電訊公司嘅.....要去到市中心先有,但係我哋今晚住個間酒店唔係市中心,應該係買唔到...
然後就去攞車啦,今次就Book咗一架 Citroen C4或同級嘅車種,點知俾咗一架 Benz B180 diesel..其實真係幾正,呢一款未揸過,不過呢一架車嘅車身都幾大下,好似唔係幾適合呢個西班牙同葡萄牙嘅街道,要揸得小心D先得。
今日本來諗住如果時間早就去 Park Guell 到睇下嘢先,不過去到酒店攪完D嘢都差不多5(佢哋家下呢個公園要收入場費,重要限制入場時段同埋人流),重要去Supermarket入返D水同日用品,同埋搭完呢個長途機個人真係有D散散哋...所以今日都係早D休息好多。
今日住呢一間酒店,間房好細,應該係一間學校嘅宿舍改建而成,不過佢就包泊車(西班牙泊車好貴架...)同埋早餐,56歐真係幾抵...
本來諗住出去食埋嘢,不過西班牙嘅晚餐用膳時間係夜晚8....我哋呢個時間應該好多時都係住宿到休息緊,即係話,來緊嘅十幾日我哋自己整嘢食嘅機會好大...
所以今晚都係食咗件係超市買嘅包同飲品就算啦...
聽日嘅車程都幾長,會去 Valencia ....

唔知幾時開始影呢個牌已經成為香港人去旅行嘅習慣

















有牙膏、牙刷、眼罩呢D嘢派










座位都幾寬闊










飛機餐唔係咁好食













Benz B180,架車其實都好新下...





















是日晚餐

21 則留言:

  1. Upgrade 咗去 C180 緊係開心好多。 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來呢架係B180,平時其他地方就Happy,不過西班牙同葡萄牙就兩睇,因為呢到D街好窄,停車場D灣位又係好窄,要揸得好小心呢...

      刪除
    2. B class仲好啦。C CLASS 我初初驚你放唔落個30KG行李! ::ee5093

      刪除
    3. 呢間車嘅車尾箱都幾大....

      刪除
  2. "飛機唔係咁好食" =))
    我估喺 "飛機餐" :7 , 飛機食唔落呀 :D
    祝 全程順利 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,,,打漏字添...
      多謝祝福

      刪除
  3. 點解多哈機場唔比影相?? 唔通中東回教都係咁??
    嘩個飛機餐個樣真係有D驚? 中間一大堆黑色野是什麼東東呀?
    30KG行李?? 咁重! 你買埋野返來咪隨時變50-60KG? haha.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知點解佢哋唔俾人影相,其實都係好普通嘅嘢來,可能唔可以影佢哋工作時D嘢呱
      個D係牛肉來架,佢哋有雞同牛,D雞重難食...
      係呀,我哋兩個人架埋30kg...我諗西班牙應該無咩買呱...

      刪除
    2. haha, 西班牙咁多靚野, 睇怕你地會買好多野喎!!! 不過唔緊要, 每人原則上有20KG, 即係你地仲有10KG!! =))

      刪除
    3. 西班牙有好多靚嘢...係咪架...
      我哋每人有30kg,即係 total 有 60kg,不過一件行李只可能去到 32kg
      但係其實好多歐洲國家到只係可以一件行李 23kg 咋...

      刪除
  4. 洗唔洗咁勤力呀?一落地就寫blog?:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 無嘢做,有未瞓咪寫下囉...呢幾日都唔得閒寫..

      刪除
  5. Waiting for your further sharing.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻...得閒就會寫架啦...留意下啦..

      刪除
  6. 多哈機場唔俾影相? 真係唔知喎...我都照影呀... 不知者不罪 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好普通嘅事,可能佢哋唔想俾人影到做嘢個時D樣

      刪除
  7. 30kg唔會係你一個人的行李哇? enjoy your trip!

    回覆刪除
  8. 好有興趣葡萄牙, 我本來都有諗過今個月去行下, 不過改左目的地了 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 葡萄牙真係幾正喎,我去咗兩日Lisboa,兩日 Porto ,聽日返去西班牙
      特別係 Porto 真係幾正...
      唔怪得之D人可以係葡萄牙玩十幾日喇...

      刪除
    2. 我呢, 只可以租自動波車, 會貴 D, 所以要等埋有人 Share 先去 ~~
      XD

      刪除

來到留返句說話先走啦...